شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۹
«كلك‌ گل‌افشان 3» منتشر مي‌شود

مسوول واحد فرهنگي سازمان آموزش و پروش شهر تهران از تاليف كتاب دانش‌آموزان مولف شهر تهران با عنوان «كلك گل‌افشان 3» خبر داد و گفت: اين كتاب در هفته جاري از سوي سازمان آموزش و پرورش شهر تهران منتشر مي‌شود.\

علي حاجي‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، عنوان كرد: علاوه بر تاليف اين كتاب، برنامه‌هاي مختلف تجهيز كتابخانه‌ها، افزايش تعداد كتاب‌هاي موجود در كتابخانه‌ها و همچنين افتتاح كتابخانه‌هاي كلاسي نيز در هفته كتاب صورت گرفت.

وي با اشاره به اين كه هدف از برگزاري مراسم تجليل از كتابداران، افزايش توجه به فعاليت‌هاي فرهنگي به ويژه در زمينه كتاب است، تصريح كرد:‌ تجليل از كتابخوانان دانش‌آموز، عامل افزايش تمايل دانش‌آموزان به امر كتاب و كتابخواني ا‌ست.

حاجي‌زاده درباره ديگر برنامه‌هاي مختلف در هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران اظهار داشت: همچنين برنامه‌هاي مختلف و دوره‌هاي آموزشي براي كتابداران در نظر گرفته شده كه البته برخي از اين دوره‌ها در هفته كتاب و ديگر كلاس‌ها نيز در طول سال انجام مي‌شوند.
مسوول واحد فرهنگي سازمان آموزش و پروش شهر تهران با بيان اين كه تعداد دانش‌آموزان كتابخوان برگزيده در سال جاري نسبت به سال گذشته دو برابر شد، تصريح كرد:‌ كتاب «كلك گل‌افشان 2» چند سال قبل منتشر شد و امسال منتخب آثار دانش‌آموزان در جلد سوم از سوي سازمان آموزش و پرورش شهر تهران منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط