چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
عضويت نيم‌بها براي دانش‌آموزان هفتکل خوزستان

ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل از استان خوزستان گفت: از این پس دانش‌آموزان اين شهرستان به صورت نیم‌بها عضو کتابخانه عمومی شهرستان می‌شوند.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، جمال کمایی با اعلام اين خبر افزود: اكنون کتابخانه عمومی «شهیدان اسلام» تنها کتابخانه عمومی این منطقه است که اکثر اعضای آن دانش‌آموزانند. به همين دليل، برای رفاه حال این قشر، تمام دانش‌آموزان به صورت نیم‌بها عضو کتابخانه می‌شوند.

وی افزود: تمهیداتی نیز اندیشیده شد تا دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت سطح شهرستان به صورت رایگان برای استفاده از این فضای فرهنگی و استفاده از امکانات آن عضو کتابخانه عمومی شهیدان اسلام شوند.

ريیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان هفتکل درباره فعالیت کتابخانه عمومی شهیدان اسلام نیز گفت: تنها کتابخانه عمومی شهرستان هفتکل اکنون با وجود همه کمبودهایی که دارد، دارای یک‌هزار و 400 عضو ثابت است که بیشتر اعضای آن دانشجویان، دانش‌آموزان و زنان خانه‌دارند.

کمایی با بیان این‌که کتابخانه عمومی شهیدان اسلام در آینده‌ای نزدیک دارای دو سالن مجزا برای خانم‌ها و آقایان می‌شود، اضافه کرد: با راه‌اندازی این سالن همه اعضا می‌توانند در هر دو شیفت از فضای کتابخانه استفاده کنند، در حالي که پيش‌ از اين، اعضای کتابخانه فقط در یک شیفت می‌توانستند به کتابخانه بیایند که نارضایتی اعضا را به دنبال داشت.

وي گفت: با راه‌اندازی این سالن حدود 120 نفر به گنجایش کتابخانه عمومی شهیدان اسلام اضافه می‌شود که در این صورت اعضا می‌توانند در هر ساعاتی از روز به کتابخانه مراجعه کنند و از امکانات آنجا استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط