جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
هفت مرکز انرژی در بدن انسان شناسایی شد

کتاب «هفت مرکز انرژی در بدن شما» نوعی تکنیک‌های معنوی است که به ترمیم تعادل و تقویت مراکز انرژی در بدن کمک می‌کند و روش‌های گشایش گره‌های آن در وجود انسان را تشریح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انسان به طور معمول آمیزه‌ای از بارهای مثبت و منفی انرژی است که نسبت آن در افراد گوناگون متفاوت است. کتاب «هفت مرکز انرژی در بدن شما» به تشریح راه‌های تقویت مراکز انرژی و راه‌های باز کردن گره‌های آن پرداخته است. این کتاب به قلم الیزابت کلئر پرافت و پاتریشا ر.اسپادارو به رشته تحریر درآمده و توسط شیفته وجدی ترجمه شده است.

این کتاب شامل یک بررسی اجمالی از تکنیک‌های معنوی است که به ترمیم تعادل انرژی از نقش هومیوتراپی(درمان همانندی)، ویتامین‌ها و آب‌درمانی گرفته تا مدیتیشن، شفاف‌سازی و تجسم فکری در بدن کمک می‌کند.

کره زمین و سایر کرات و کهکشان‌ها و آنچه که در عالم هستی وجود دارد همه و همه تشکیل‌دهنده انرژی بزرگی هستند که می‌توانیم آن را انرژی کل بنامیم. وقتی انسانی دارای انرژی مثبت است، یعنی در او گره انرژی وجود ندارد و گره‌های انرژی در افرادی که دارای بار انرژی منفی هستند نمایان می‌شود.

چاکراها رویکردی مناسب برای الگوسازی
فصل‌های کتاب «هفت مرکز انرژی در بدن شما» به گونه‌ای تنظیم شده است که ابتدا اتحاد سه عنصر بدن، ذهن و روح را پردازش می‌کند. خوانندگان در این کتاب با الفبای تقویت مراکز انرژی آشنا می‌شوند که این الفبا همان فعال کردن، متعادل ساختن و پاکسازی این مراکز است. نویسندگان هر بخش کتاب را به یک چاکرا اختصاص داده‌اند که این بخش‌ها گام‌های اولیه برای کار کردن روی چاکرا‌ها را به خوانندگان خود می‌آموزد. بخش‌های مختلف کتاب «هفت مرکز انرژی در بدن شما» به خوانندگان کمک می‌کند در زندگی به دنبال الگویی باشند اگر به دنبال موضوع خاصی هستند با رویکرد به چاکرایی که به آن مربوط می‌شود می‌توانند با نگاهی تازه و متفاوت به آن بنگرند.

افراد با جلو رفتن در بخش‌های مختلف این کتاب رفته رفته خواهند توانست نقطه نظرات فردی خود را ارائه کنند و کم کم خود افراد خالق نظریه باشند. در بخش‌های آخر کتاب «هفت مرکز انرژی در بدن شما» می‌توانید چنین درمان‌هایی را که منجر به بهبود اجزای فیزیکی، احساسی و روحی وجودتان می‌گردند را مرور کنید.

در پشت جلد کتاب می‌خوانید: «هفت مرکز انرژی در بدن شما دارای بینش و ابزاری قدرتمند در روند تکامل فردی هستند که بر اساس علم سیستم انرژی نامحسوس بنا شده‌اند. این علم از طریق به کارگیری دانش نهفته در عادات روحی دنیوی، به شما نشان می‌دهد که چگونه ئمی‌توانید به وسیله هفت مرحله تکامل فردی به پرورش روح خود بپردازید.»

کتاب «هفت مرکز انرژی در بدن شما» در 256 صفحه، شمارگان 770 و به قیمت 16 هزار تومان از سوی نشر پیکان روانه کتابفروشی‌ها شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها