پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
پیشنهاد قهرمان مسابقات قرآن جهان برای خرید از نمایشگاه کتاب

گلستان- امیرحسین رحمتی قهرمان گرگانی مسابقات قرآن جهان، فهرست پیشنهادی خود را برای خرید علاقه‌مندان از نمایشگاه کتاب سی و پنجم ارائه کرد.

امیرحسین رحمتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، ضمن دعوت از عموم مردم به‌خصوص نسل جوان برای حضور فعالانه و بهره‌مندی از برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که به‌صورت حضوری و مجازی برپا می‌شود، گفت: در کنار حوزه‌های گوناگون من رمان‌های کلاسیک و کتب مرتبط با علوم دینی را می‌خوانم و در همین راستا و بنا به نیاز روز عموم مردم پیشنهادهایی را ارائه می‌کنم.

وی سپس با اشاره به اینکه رمان‌های کلاسیک همواره خواندنی بوده‌اند و درگذر زمان رنگ و بوی کهنگی به خود نمی‌گیرند گفت: برای علاقه‌مندان به حوزه ادبیات داستانی و رمان، پیشنهادم رمان‌های کلاسیک ادبیات جهان است که به‌عنوان نمونه می‌توانم به آثاری چون برادران کارامازوف، جنایت و مکافات، قمار باز و آثاری ازاین‌دست اشاره‌کنم.

امیرحسین رحمتی در بخش دیگری از سخنانش منظومه سیر مطالعاتی استاد علی صفایی حائری را پیشنهاد داد و افزود: این سیر از کتابی با عنوان رشد آغاز می‌شود و حاوی نگاهی نو در مواجهه با قرآن است و دیداری تازه با سوره عصر دارد.

رحمتی ادامه داد: عوامل رشد رکود انحطاط، صراط، فوز سالک، اخبات، مسئولیت و سازندگی، نامه‌های بلوغ، اندیشه من، حرکت و جمع‌ها و حاصل جمع از دیگر عناوین مجموعه کتاب‌های سیر مطالعاتی استاد علی صفایی حائری است که پیشنهاد می‌کنم علاقه‌مندان تهیه و مطالعه کنند.

به گزارش ایبنا، امیرحسین رحمتی متولد شهریورماه ۱۳۸۰ و دارای رتبه‌های متعدد ملی و بین‌المللی در مسابقات قرآنی است که ازجمله افتخاراتش می‌توان به کسب رتبه نخست و نشان قهرمان قرآنی در رشته قرائت تحقیق در سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها