پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
کتابت احادیث رضوی در زنجان انجام می‌شود

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با دهه کرامت کتابت احادیث رضوی در زنجان انجام می‌شود.

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های متعددی با همراهی مجموعه‌های فرهنگی به ویژه کانون‌های مساجد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کتابت احادیث رضوی با حضور شاعران و خوشنویسان زنجانی بیان کرد: این برنامه روز ۲۳ اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین از برگزاری محفل شعر ترکی آذری «ارادت رضوی» خبر داد و گفت: این محفل با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و با حضور شاعران آیینی اجرا می‌شود.

علی اکبری همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب شهرستانی در شهرستان‌های تابعه استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه با عرضه کتاب‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

وی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت دهه کرامت را برگزاری محفل انس با قرآن کریم عنوان کرد و اظهار داشت: مشارکت در جشن‌های بقاع متبرکه، مراسم جشن در مساجد مزین به نام امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این دهه مبارک است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش بینی شده برای برگزاری در دهه کرامت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط