یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
فراخوان دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر «نون» منتشر شد

بوشهر - دبیر اجرایی رویداد رسانه‌ای استان بوشهر از برگزاری دومین دوره این رویداد با عنوان «نون» در مرداد ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، عباس اعتمادی‌پور با اعلام این خبر گفت: نخستین دوره رویداد رسانه‌ای استان بوشهر در گستره جنوب استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ به میزبانی جم برگزار شد. دومین دوره این رویداد در گستره استان بوشهر مردادماه سال جاری و همزمان با روزخبرنگار برگزار خواهد شد.

وی سپس به بخش‌های مختلف رویداد رسانه‌ای «نون» اشاره و تصریح کرد: این رویداد در سال جاری در دو بخش کارگاه‌های آموزشی هم‌اندیشی خبرنگاری و بخش رقابتی رویداد برگزار می‌شود.

به گفته اعتمادی‌پور، بخش کارگاهی دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر «نون» با حضور اساتید ملی و با استفاده از ظرفیت‌های برترین‌های رسانه کشور در روزهای منتهی به آیین پایانی این رویداد برگزار می‌شود.

سردبیر «آوای بوشهر» سپس به معرفی بخش‌های رقابتی این رویداد پرداخت و در این باره گفت: بخش رقابتی این دوره شامل تیتر، یادداشت، گزارش، عکس، کلیپ و موشن‌گرافی و بخش ویژه گردشگری می‌شود که خبرنگاران علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی اول مردادماه ۱۴۰۲ تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ در بخش‌های ذکر شده منتشر کرده‌اند؛ به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

وی در خصوص شرایط ارسال آثار به این رویداد بیان کرد: متقاضیان شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را حداکثر در دو بخش و در هر بخش نیز حداکثر دو اثر را به دبیرخانه دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر «نون» ارسال کنند. در صورتی که خبرنگاران بیش از دو اثر در هر بخش ارسال کنند، داوران رویداد تصمیم می‌گیرند که کدام اثر برای رقابت در رویداد شرکت داده شود.

اعتمادی‌پور تأکید کرد: مخاطب این رویداد، همه خبرنگاران رسانه‌های رسمی و مجوزدار استان بوشهر هستند که آثاری را در بخش‌های ذکر شده در رسانه استانی یا کشوری منتشر کرده باشند.

این روزنامه‌نگار و سردبیر سایت تحلیلی خبری «آوای بوشهر» یادآور شد: امکان شرکت خبرنگاران غیر بومی که در بوشهر سکونت ندارند، در این رویداد منوط به انتشار اثر با محوریت موضوعی «استان بوشهر» در رسانه‌های رسمی است. بدیهی است خبرنگاران غیربومی نمی‌توانند با محتوایی غیرمرتبط با «استان بوشهر» در این رویداد شرکت کنند.

دبیر اجرایی رویداد رسانه‌ای «نون» با تشکر از همکاری ویژه استانداری بوشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان بوشهر و صنایع مستقر در منطقه پارس جنوبی گفت: متقاضیان برای حضور در این رویداد باید تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ به نشانی اینترنتی https://formafzar.com/form/kiapo مراجعه و ثبت‌نام کرده، بعد از دریافت پیامک تائید ثبت نام، اقدام به بارگذاری آثار خود کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها