شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
جشن امضای اثر نویسنده بوشهری در غرفه نشر صریر برگزار شد

بوشهر - جشن امضای کتاب «رازهای عباسک» نوشته حمیده انصاری‌‎پور، نویسنده بوشهری در غرفه نشر «صریر» در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، نویسنده کتاب «رازهای عباسک» در بخشی از این آیین گفت: این کتاب به سفارش و همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج جامعه زنان استان بوشهر از سوی نشر صریر در سال ۱۴۰۲ منتشر شده است.

حمیده انصاری‌پور با بیان اینکه «رازهای عباسک» درباره داستان زندگی یکی از زنان شاهد روستایی و اهل سنت استان بوشهر است، افزود: این باعث افتخار است که خداوند این توان را در وجودم قرار داده تا بتوانم زندگی اسطوره‌های کشور و استانم را به قلم بکشم.

وی که چند رمان اجتماعی جدید را برای سال جاری در دست نوشتن و انتشار دارد، تأکید کرد: در سال جاری تمرکز خود را بر نگارش جذابیت‌های زندگی برخی شهدا گذاشته‌ام؛ چون ارادت خاصی به شهدا و خانواده آن‌ها دارم.

این نویسنده پیش از این هم در گفت‌وگویی به علاقه‌اش از نوشتن در حوزه شهدا اشاره و تصریح کرده بود: دوست دارم مسیر نوشتن را در راه اهداف سیاسی و مسائل اجتماعی کشور ادامه بدهم و در کنار آن از نوشتن زندگی شهدا غافل نباشم و دینم را نسبت به شهدا ادا کنم.

انصاری‌پور پیش از رمان «رازهای عباسک»، سه رمان دیگر به نام‌های «نفسم را پس بده»، «دره مرگ» و «رایمون» را با موضوعات اجتماعی همچون کودکان کار، اعتیاد زنان و آسیب‌های ناشی از زلزله در سال‌های اخیر راهی بازار کتاب کرده است که همه این آثار در سال ۱۴۰۳ به چاپ دوم رسیدند.

به گزارش ایبنا؛ آیین جشن امضای کتاب «رازهای عباسک» نوشته حمیده انصارپور، جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه در غرفه نشر صریر با حضور سردار مهدی امیریان، رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و جمعی از دوست‌داران کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها