دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
برگزاری نمایشگاه کتاب و خوشنویسی در طارم

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم گفت: همزمان با دهه کرامت، نمایشگاه کتاب و خوشنویسی در طارم دایر شده است.

منوچهر شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دهه کرامت که یکی از مهمترین مناسبت‌های ملی مذهبی ایران اسلامی محسوب می شود در ایجاد وحدت و هوشیاری مردم بر تبیین ارزش های معنوی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با این دهه نمایشگاه کتاب با محوریت کتاب‌های مذهبی با ارائه تخفیف ویژه به عموم مردم به ویژه دختران دایر شده است، اضافه کرد: همزمان با این رویداد فرهنگی نمایشگاه خوشنویسی از آثار دختران هنرمند طارمی هم دایر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم، هدف از برگزاری نمایشگاه را شور و نشاط اجتماعی و شناسایی، معرفی دستاوردهای هنرمندان و ایجاد کسب و کارهای هنری در سال جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با عرضه ۳۰ اثر در رشته های نقاشی، معرق با چوب، معرق ساقه گندم، رزین دایر است.

شعبانی افزود: از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در طارم برگزاری شب شعر کرامت رضوی، برگزاری رقابت‌های ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) است.

وی همچنین از اجرای طرح نذر شادی با مشارکت مردم در برنامه های دهه کرامت خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اهداف برنامه‌های دهه کرامت مردمی سازی برنامه‌هاست که جشن ها و برنامه ها به همت خود مردم در مساجد و محلات برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط