شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
رضایت ۷۱ درصدی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران+اینفوگرافی

طبق نظرسنجی از بازدیدکنندگان سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران از هر ۱۰ بازدیدکننده، هفت نفر تمام ناشران مدنظر خود را در نمایشگاه یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پروژه نظرسنجی از بازدیدکنندگان سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با هدف رفع مشکلات و بهبود فرایندها بر اساس نظر مردم هر روز در مبادی ورودی نمایشگاه اجرا می‌شود. ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران به صورت روزانه برشی از نتایج پیمایش را منتشر می‌کند.

بر اساس این نظرسنجی نمره مردم به روز سوم نمایشگاه ۷۱.۶ درصد از ۱۰۰ بود. همچنین یکی از سوالات این نظرسنجی این است آیا ناشران مورد نظر شما در نمایشگاه حضور داشتند، از هر ۱۰ نفر ۷ نفر تمام ناشران مدنظر خود را در نمایشگاه یافته‌اند. همچنین حدود ۶۶ درصد به این سوال پاسخ بله دادند، ۲۴ و نیم درصد تا حدودی و ۹ و نیم درصد خیر پاسخ دادند.

همچنین سه نقطه قوت نمایشگاه در روز سوم جود ایستگاه‌های شارژ موبایل، استقرار باجه‌های رای‌گیری در نمایشگاه و در اختیار گذاشتن سبدهای دستی خرید بود. سه درخواست مردمی نیز ارسال پیامک لینک نقشه هنگام ورود به نمایشگاه، افزایش تعداد پارکینگ‌های موتور و احداث غرفه فروش آب داخل سالن‌ها بود.‌

اساس این نظرسنجی سه نقطه ضعف روز سوم، در دسترس نبودن آب آشامیدنی، مشکل پارک خودرو در روزهای تعطیل و سر و صدای زیاد داخل فضاهای نمایشگاه بود که در این زمینه اقدامات ستاد برگزاری برای رفع مشکلات شامل پیگیری افزایش واحدهای فروش آب، هماهنگی با پلیس راهور برای تخصیص بیشتر فضای پارک در خیابان‌های اطراف و نظارت بر فعالیت واحدها با تذکر عدم ایجاد صداهای آزاردهنده انجام شد.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۹ اردیبهشت هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها