دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
حضور فعال نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان کتاب

مدیر انتشارات سرو جزئیات حضور این ناشر در بخش مجازی و حضوری سی و پنجمین نمایشگاه کتاب را تشریح کرد.

علیرضا سلیمی، مدیر انتشارات سرو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) گفت: در راستای عمل به مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره صد برابر شدن تولیدات در حوزه دفاع مقدس؛ گام‌های خوب و موثری در جهت تحقق مطالبه امام خامنه‌ای عزیز با مدنظر قرار دادن کیفیت و کمیت کتب دفاع مقدسی، انجام شده است.

وی گفت: این مجموعه در تلاش است با بیش از ۱۱۳ عنوان کتاب در زمینه ادبیات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در هر دو بخش حضوری و مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پررنگی را داشته باشد، که از این میان ۷۲ عنوان کتاب در بخش حضوری و ۱۱۳ عنوان کتاب در بخش مجازی می باشد.

مدیر نشر سرو گفت: نشرو سرو در حوزه‌های مختلف ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از جمله پژوهش، ادبیات داستانی، خاطرات، شعر با در نظر گرفتن گرایش‌های مختلف سنی و فکری در بخش شبستان اصلی (ناشران داخلی – راهرو ۲۳ غرفه ۵۴۴) نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت.

وی افزود: از میان ۷۲ عنوان کتاب، ۴۷ عنوان کتاب مربوط به چاپ اول و از چاپ‌های جدید انتشارات سرو به شمار می‌رود که انتهای سال ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ منتشر شده‌اند و قرار است تعدادی از این کتاب‌ها را با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی رونمایی کنیم.

سلیمی درباره حمایت از علاقه‌مندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس گفت: در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور حمایت و افزایش قدرت خرید علاقه‌مندان به حوزه کتاب انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، تازه‌های نشر سرو برای افرادی که در طول سال به صورت مستقیم از انتشارات خریداری کنند مشمول تخفیف ۱۰ تا ۴۰ درصدی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری همزمان نمایشگاه حضوری و مجازی، انتشارات سرو در نمایشگاه مجازی نیز حضور فعال دارد.

سلیمی در پایان ضمن دعوت از علاقه‌مندان و پژوهشگران فرهنگ ایثار و شهادت برای بازدید از غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: حضور چهره‌های فرهنگی و لشکری کشور در غرفه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های نشر سرو در نمایشگاه امسال مغتنمی است. معرفی تازه‌های نشر سرو با حضور مسئولین و نویسندگان جوان انقلابی از برنامه‌های دیگر ما خواهد بود.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط