یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
یک هزار جلد کتاب «صعود ۴۰ ساله» در زنجان توزیع شد

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ یک هزار جلد کتاب صعود ۴۰ ساله در استان زنجان توزیع شد.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: سپاه در عین حال که یک مجموعه نظامی است، یک مجموعه عقیدتی و اسلامی بوده و یکی از اهداف کلان ترویج معارف و روحیه انقلابی است.

وی با اشاره به برگزاری ۲ هزار و ۳۲۰ جلسه بصیرتی و روشنگری توسط سپاه استان گفت: همچنین ۸۰۰ محفل قرآنی با حضور ۴۰ هزار نفر برگزار شد.

بیگدلی افزود: همچنین در دوره‌های ویژه کادر و سرباز با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر برگزار شد و در راستای همین برنامه‌ها ۳۰۰ خانواده به مشهد و قم اعزام شده و دوره‌های آموزش را گذراندند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: تهیه و توزیع بیش از ۲۵ هزار و ۲۰۰ نسخه محتوایی در بین بسیجیان و متولیان و توزیع یک هزار جلد کتاب صعود ۴۰ ساله برخی از اقدامات این مجموعه در یک سال گذشته بوده است.

وی به برنامه‌های سپاه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی نیز اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته عقیدتی‌وسیاسی و گرامیداشت مقام معلم و شهید مطهری حوزه فاطمةالزهرا (س) برگزار می‌شود.

بیگدلی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم مردم و بسیجیان در این مسابقه کتابخوانی آزاد است، اضافه کرد: این مسابقه کتابخوانی از کتاب مسئله حجاب اثر استاد شهید مرتضی مطهری (ره) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این هفته گلباران و عطرافشانی مزار و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان و شهرستان‌ها، سخنرانی قبل از خطبه در نماز جمعه، سرکشی از خانواده های شهدا و معلمین و مربیان، برگزاری همایش حکمت مطهر، برگزاری مسابقات قرآن و کتابخوانی آثار شهید مطهری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط