شنبه ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۰
سروده‌های کوهکن بررسی می‌شود

مجموعه شعر «آکواریوم» سروده مجید کوهکن در نشستی از سلسله نشست‌های نقد و بررسی کانون ادبیات ایران دوشنبه(14 دی) با حضور منتقدان و علاقه‌مندان حوزه شعر بررسی می‌شود.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کانون ادبیات ایران، در این نشست علی مسعودی‌نیا، علیرضا فرزانه و مهرنوش قربانعلی به عنوان منتقد حضور دارند و به بررسی سروده‌های کوهکن می‌پردازند.

«آکواریوم» نخستین مجموعه شعر مجید کوهکن شاعر، نویسنده و روزنامه‌نگار شیرازی است که در سال 88 توسط نشر ثالث منتشر شده است.

این اثر شامل 35 قطعه شعر در پنج بخش با عنوان‌های Made in japan، پرپرونکا دات کام، کوچه پشتی، توریست‌ها به امام‌زاده می‌روند و قصرودشت است.

کوهکن متولد سال 1355 در شهرستان فیروزآباد استان فارس است. پیش‌تر کتاب‌های داستانی «سه‌چرخه آبی»، «اگر همه شیشه‌ای بودیم» و «تپه‌های پوشیده از بلوطي» به قلم او منتشر شده است.

دویست و شصت و ششمین نشست هفته کانون ادبیات ایران روز دوشنبه(14 دی) از ساعت 17 به نقد و بررسی مجموعه شعر «آکواریوم» سروده مجید کوهکن اختصاص دارد و در محل کانون ادبیات ایران واقع در خیابان مفتح جنوبی، روبروی ورزشگاه شیرودی، کوچه اردلان، پلاک 25 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط