سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۱
«ولايت فقيه به زبان ساده» در آستانه هفتمين بازچاپ

«ولايت فقيه» به عنوان يكي از مهم‏ترين اصول قانون اساسى و پشتوانه نظام اسلامى ايران در كتابي با عنوان «ولايت فقيه به زبان ساده» اثري از جواد محدثی از سوي موسسه بوستان كتاب تجديد چاپ مي‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، نادر يزداني، مسوول فروش موسسه بوستان كتاب با بيان اين خبر، اظهار داشت: نوشتار حاضر با توجه به اين كه مساله «ولايت فقيه» تداوم رهبرى امامان(ع) در عصر غيبت و محور وحدت امت اسلامى است و اعتقاد آگاهانه به اين مساله ضرورت دارد، با نگاه ويژه‌اي آن را بررسي مي‌كند.

يزداني تصريح كرد: كتاب حاضر، اصل مهم و مترقى «ولايت فقيه» را با ريشه‏هاى دينى و عقلى آن به زبانى ساده براى جوانان تبيين مى‏كند و پاسخى بر شبهه‏افكنى‏هاى مخالفان ولايت فقيه به شمار مي‌رود.

وي بيان كرد: از ديگر تأليفات حجت‌الاسلام محدثي مي‌توان به كتاب‌هاي «حكمت مواعظ حضرت رسول صل‌الله عليه وآله وسلم به ابوذر غفارى»، «آشنايي با اسوه‌ها(حجر بن عدى)»، «چهل حديث روان‌شناسى»، «سلمان فارسى»، «فرهنگ عاشورا»، «با اصحاب قلم» و «تاريخ سياسى ائمه(تحليلى از سيره سياسى امامان شيعه)» اشاره كرد. 

هفتمين چاپ كتاب «ولايت فقيه به زبان ساده» در شمارگان 5000 نسخه، 64 صفحه، قطع پالتويي و جلد شوميز به زودي از سوي موسسه بوستان كتاب روانه بازار نشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط