چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
مرگ در تعالیم ما پایان زندگی نیست

قم - شورای فرهنگ عمومی استان قم حادثه دل‌خراش سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و شهادت ناباورانه وی و دیگر همراهان را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، شورای فرهنگ عمومی استان قم حادثه دل‌خراش سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و دیگر همراهان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

حادثه دل‌خراش و تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و شهادت ناباورانه رئیس جمهور عزیز، وزیر امور خارجه، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید شد.

اخلاص حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی باعث شد که در همه سنگرها با روحیات جهادی، خستگی‌ناپذیری، عدالت‌خواهی، ساده زیستی و فساد ستیزی، فرصت خدمت به مردم را همواره با دوری از حاشیه‌ها و پشتکار فراوان و تواضع از دست ندهد و با دغدغه مسائل را پیگیری و رصد کند.

اگرچه اندوه از دست دادن او موجی از حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان، پدید آورد و قلب‌های همه ما را داغدار کرد، اما مرگ در تعالیم ما پایان زندگی نیست و بلکه آغازی است برای حضور در آستان پروردگار کریم. شورای فرهنگ عمومی قم این ضایعه‌ی اسفبار را که مایه‌ی تألم جامعه اسلامی شد به محضر ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان تسلیت می‌گوید و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان و همراهان گرامی را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها