دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
مسئولان زنجانی در پیام‌هایی جداگانه شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند

زنجان-مسئولان زنجانی در پیام‌هایی جداگانه شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، در پی شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد جمعی از مسئولان زنجانی در پیام‌هایی جداگانه این حادثه دردناک و تاسف بار را به ملت ایران تسلیت گفتند.

پیام تسلیت محسن افشارچی استاندار زنجان و آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان

خادم ملت ایران، خادم الرضا (علیه السلام) حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) حین خدمت و ‏انجام وظیفه برای مردم ایران به شهادت رسید. به راستی شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و خدمت به مردم، عاشقانه به دیدار معبود خود بشتابند.

آیت الله ابراهیم رییسی، رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که خود را برای خدمت به مردم وقف کرده بود و در راه اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد. رییس جمهوری که به ساده‌زیستی، مواضع انقلابی، روحیه جهادی، ولایی و انقلابی معروف بود و رهبر معظم انقلاب نیز از حضور ایشان در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آنها تمجید کرده بودند.

اینجانبان با عرض تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب و خدوم حضرت آیت الله رییسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام المسلمین آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنیم و رجای واثق داریم با استعانت از خداوند متعال، هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم بزرگوار هیچ خللی در کار کشور به وجود نخواهد آمد.

از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی درخواست داریم جهت تکریم از مقام شهدا به ویژه تجلیل و قدردانی از خادم خود در برنامه هایی که در سطح استان برگزار خواهد شد حضور پرشور داشته باشند.

پیام تسلیت مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی

شهادت خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مغتنم، مردمی و خدمتگزار، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه در سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج را به محضر امام زمان (عج)، رهبر صبور انقلاب و عموم مردم عزیز ایران اسلامی بویژه خانواده‌های داغدار ایشان تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال، رحمت الهی برای آن سفرکردگان و بهترین جبران را برای ملت ایران مسالت می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط