دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
منتخبان مجلس و چهره‌های فرهنگی اردبیل شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفتند

اردبیل- در پیامی منتخبان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، در پیام علی نیکزاد منتخب مردم در دوره دوازدهم مجلس شواری اسلامی چنین آمده است: شهادت رئیس‌جمهور خدمتگزار و مردمی و همراهان ایشان در حادثه بالگرد، ایران اسلامی را عزادار کرد.

آیت‌الله رئیسی با خدمات ماندگار و تلاش بی‌وقفه در راه خدمت به نظام و انقلاب در قبال سوگندی که یادکرده بود وفادارانه عمل کرد و در شب ولادت امام مهربانی‌ها حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

همچنین شهادت امام جمعه محبوب و مردمی تبریز آیت‌الله آل‌هاشم، وزیر محترم امور خارجه آقای دکتر عبداللهیان و استاندار ساعی آذربایجان شرقی و سایر همراهان بر غم ملت قهرمان و ولایتمدار ایران افزود.

این حادثه تلخ و ناگوار را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگ ایران اسلامی، هیات دولت و خانواده محترم شهدا و کلیه بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ برای درگذشتگان این حادثه ناگوار علو درجات آرزومندم.

پیام‌های مشابه نیز از طرف سایر منتخبان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی آمده و این ضایع بزرگ را محضر رهبری و مردم شهید پرور تسلیت گفته اند.

در این روز بیشتر چهره های مهم، فرهنگی، شاعران و نویسندگان استان اردبیل دست به قلم شده اند و سوگ خادمان پرتلاش ملت و ضایعه شهادت رئیس جمهور جهادی و هیئت همراهشان را تسلیت می گویند.

رئوف موسوی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: در غم شهادت سید شهید و هئیت همراه ایشان فعالان فرهنگی و تبلیغات و اطلاع رسانی در سطح استان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های خود، از جمله چاپ پوستر و بنر و بروشور برای بزرگداشت آن خدمتگزار صدیق ملت تلاش می کنند تا نام و یاد این شهید والامقام را زنده نگه دارند.

وی بیان کرد: ین کار بدون شک ادای دینی به آرمان‌های والای این عزیز از دست رفته خواهد بود و می‌تواند نمادی از وحدت و همبستگی ملی در این لحظات حساس و سرنوشت‌ساز باشد.

مرد، در میانه‌ی میدان چه می‌کنی؟! در لابلای جنگل و باران چه می کنی؟! میز ریاست تو چه کم داشت از رفاه در ورزقان و در مه و بوران چه می‌کنی؟! دل کنده از اوامر و دستور و پایتخت در نقطه‌های مرزی ایران چه می‌کنی؟! ای هفت‌روز هفته، به فکر ضعیف‌ها همشانه ی فقیر و ضعیفان چه می‌کنی؟! تهران اگر که شهر و مقرّ ریاست است پس در میان ایل و دهستان چه می‌کنی؟

آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» خادم‌الرضا (ع) هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شدند و به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام والای شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها