یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۴
ترجمه و چاپ 4 عنوان كتاب اسلامي در اتيوپي

نمايندگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در آدیس‌آبابا 4 عنوان كتاب ديني و اجتماعي كه بازگوكننده فرهنگ و اعتقادات ايراني اسلامي‌اند را از زبان انگلیسی به زبان امهریک ترجمه و منتشر كرد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، کتاب‌هاي «اسلام چیست»، جلدهاي اول و دوم «داستان راستان» اثر تأليفي استاد شهید آيت‌الله مرتضی مطهری از انتشارت موسسه بين‌المللي الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در شمار اين آثارند.

کتاب ديگر «معراج» نام دارد كه پيش از اين از سوي انتشارات انصاریان قم چاپ شده است. اين اثر همراه با ديگر كتاب‌هاي اين مجموعه از زبان انگلیسی به امهریک ترجمه و منتشر شد. 

پيش از اين از سوي رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران، كتاب «داستان راستان» شهيد مطهري به زبان بنگالي نيز ترجمه و منتشر شده است.

كتاب «داستان راستان» مي‌كوشد با استفاده از ساختار داستان‌هاي كوتاه، معاني والاي ديني، آموزه‌هاي اخلاقي و رويكردهاي دين اسلام را در روابط فردي و اجتماعي تبيين كند. بيشتر داستان‌هاي اين كتاب برگرفته از رواياتي از ائمه اطهار(ع) و داستان‌هايي از منابع كهن‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط