پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
«شهید الکرخ»؛ اولین کتاب صوتی به زبان انگلیسی در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران

«شهید الکرخ» اولین کتاب فارسی است که به زبان انگلیسی به صورت صوتی درآمد و در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران عرضه شد.

لیلا گودرزیان‌فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره تالیف ۳۰ عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری و مقاومت اظهار کرد: حضور پرشور مردم در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ویژه در غرفه‌های مرتبط با ادبیات پایداری و مقاومت بیانگر اقبال مردم به شناخت این حوزه است.

وی با اشاره به آثار خود در این حوزه افزود: «شهید الکرخ» به هفت زبان زنده دنیا توسط فرهیختگان غیر ایرانی ترجمه شده و برگزیده اولین همایش بین‌المللی نهضت ترجمه است که برای اولین بار پیام ریاست جمهوری در خصوص این کتاب به ما ابلاغ شد.

این نویسنده و پژوهشگر همدانی با اشاره به ترجمه انگلیسی این کتاب گفت: «شهید الکرخ» اولین کتاب فارسی است که به زبان انگلیسی به صورت صوتی درآمد و در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران عرضه شد.

گودرزیان‌فرد تصریح کرد: کتاب «حس غریب پروانگی» برگزیده اولین همایش سرخ‌نگاران استان همدان و «زمانی برای عاشقی» برگزیده نگاه مردمی در اولین همایش قلم‌های ماندگار از دیگر آثار نوشته شده در حوزه ادبیات پایداری و مقاومت است.

وی با اشاره به جهاد کادر درمان در دوران کرونا تصریح کرد: «ایستاده در مه» و «هم‌پای روزهای ابری» روایتگر زندگی مدافعان سلامت و جهادگران این عرصه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها