چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
اختتامیه چهارمین دوره مسابقه خودنویس برگزار شد

اختتامیه چهارمین دوره مسابقه خودنویس با تقدیر از برگزیدگان این دوره در نمایشگاه کتاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا اختتامیه چهارمین دوره خودنویس همزمان با هفتمین روز برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور میرشمس‌الدین فلاح هاشمی، مدیرعامل نشر صاد، هادی خورشاهیان، دبیر علمی چهارمین دوره خودنویس، لیلا جلینی و علی الله سلیمی داوران مسابقه، مجدالدین معلمی مدیرعامل بنیاد کتاب، محمدمهدی رسولی، ابراهیم اکبری دیزگاه، محمدقائم خانی، مهدی کفاش و جمعی دیگر از بزرگان اهل قلم کشور به همراه نویسندگان دوره‌های گذشته و نویسندگان چهارمین دوره خودنویس برگزار شد.

در این برنامه علی الله سلیمی ضمن تأکید بر کیفیت داستان‌ها از انتخاب دشوار با فاصله بسیار اندک امتیازی آثار برگزیده سخن گفت و همچنین هادی خورشاهیان آثار برگزیده این دوره از مسابقه خودنویس را آثاری در خور توجه با شایستگی‌های فراوانارزیابی کرد و آینده خوبی را در انتظار این نویسندگان جوان در مسیر پیش‌بینی کرد.

محورهای مسابقه داستان‌نویسی خودنویس که سال گذشته فراخوانش اعلام شد شامل خودباوری و خوداتکایی، رشادت و شجاعت اقوام ایرانی، اقتدار و امنیت، قهرمان‌پروری و الگوسازی، و نگاهی ویژه به جایگاه زنان ایران اسلامی بوده است.

در این مراسم، فاطمه املائی برای داستان «دوربین بازی» جایزه اثر شایسته تقدیر را دریافت کرد، راضیه سلیمی برای داستان «اثر خون و خاک» جایزه نفر اول را به خود اختصاص داد و مجید عبدی خلیفه برای داستان «آرش خمه‌ها» و سیدعباس حسینی مقدم برای داستان «نی مه در شرجی» به ترتیب نفرات دوم و سوم شناخته شدند.

به گزارش ایبنا، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری برگزار می‌شود و سامانه ketab.ir فضای مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها