پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
نمایشگاه کتاب‌های حوزه قرآن بستری برای توسعه فعالیت‌های قرآنی است

آذربایجان‌غربی - فرماندار ارومیه گفت: برپایی نمایشگاه کتاب‌های حوزه قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان، اقدامی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و بستری برای توسعه فعالیت های قرآنی است

غلامحسین عماری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب‌های علوم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان، اقدامی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و بستری برای توسعه فعالیت های قرآنی است.

وی افزود: تنوع کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه با محتوای غنی و پوشش موضوعی مختلف از قرآن کریم، فرصتی ویژه برای خرید آثار قرآنی فراهم کرده است.

عماری با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتابخوانی اقدامی در راستای توسعه کشور بوده، گفت: در مورد نمایشگاه‌های کتاب باید اطلاع‌رسانی درست و به موقع انجام شود تا بتواند تاثیرگذاری خوبی را در جامعه و بین مردم داشته باشد.

فرماندار ارومیه ادامه داد: هر چقدر زمان فراغت جوان و نوجوان ما با حضور در محافل فرهنگی و کتابخانه‌ها سپری شود همان اندازه آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش پیدا می‌کند.

وی گفت: در این راستا برپایی نمایشگاه کتب قرآنی در ماه رمضان و در محل نهاد کتابخانه‌ها که محل رفت و آمد نوجوانان و جوانان به سالن‌های مطالعه است ظرفیت قابل توجه‌ای است که باید از این فرصت بتوانیم استفاده کنیم.

به گزارش ایبنا؛ نمایشگاه نمایشگاه و فروشگاه کتاب‌های علوم قرآنی در محل سالن طبقه همکف کتابخانه مرکزی آذربایجان‌غربی، از ۱۵ تا ۲۱ فروردین به مدت یک هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای بازدید کنندگان در ارومیه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها