چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
برپایی نمایشگاه‌های قرآنی یکی از راه‌های ترویج فرهنگ قرآنی است

آذربایجان‌غربی- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها با موضوعات قرآنی از مهمترین و کاملترین برنامه‌ها برای ارتقای فرهنگ قرآنی است.

رضا ابراهیمی، در حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه و فروش کتب قرآنی به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه گفت: برپایی نمایشگاه و سایر فعالیت‌های فرهنگی با محوریت قرآن، زمینه آشنایی بیشتر با این کتاب مقدس و انس و الفت با آن را به ویژه در بین کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی باید به این مهم توجه ویژه داشته و چنین اقداماتی باید در بازه‌های زمانی مختلف و در نقاط مختلف استان، استمرار داشته باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه برای فهم، معرفت و فضاسازی قرآنی، فراهم کردن کتب و نرم افزارهای آن ضروری است، گفت: برگزاری نمایشگاه‌ها با موضوعات قرآنی از مهمترین و کامل‌ترین برنامه‌ها برای ارتقای فرهنگ قرآنی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: جامعه قرآنی، در راستای رشد و بالندگی حرکت می‌کند.

به گزارش ایبنا؛ این نمایشگاه از ۱۵ فروردین ماه به مدت یک هفته و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای آذربایجان‌غربی و شورای اسلامی و شهرداری ارومیه دایر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها