چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
نمایشگاه کتاب قرآنی در ارومیه گشایش یافت/ عرضه بیش از ۳ هزار عنوان کتاب

آذربایجان‌غربی - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه و فروشگاه کتاب‌های علوم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان با بیش از ۳ هزار عنوان و ۱۰ هزار جلد کتاب در ارومیه گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، علیرضا نوروزی صبح چهارشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کتاب‌های علوم قرآنی، گفت: در این نمایشگاه ۱۰ هزار جلد کتاب با حدود سه هزار عنوان از بیش از ۱۵۰ ناشر از نمایندگی‌های سراسر کشور و همچنین موسسه‌های قرآن و عترت استان به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: عرضه کتاب‌ها در این نمایشگاه با تخفیف ۴۰ درصدی بوده که ۲۰ درصد تخفیف از سوی ناشر و ۲۰ درصد آن از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان اعمال شده است.

نوروزی با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه نیز گفت: غرفه نمایش آثار چاپ شده علوم قرآنی استان، پویش ختم قرآن از سری برنامه های نمایشگاه ویژه شهدا غزه و فلسطین، محفل انس با قرآن کریم، کتابت قرآن ویژه نوجوانان، غرفه آثار و تألیفات علمی آیت‌الله قریشی مفسر قرآن کریم، مسابقه قرآن بخوان جایزه بگیر ویژه کودکان با اهدای جوایز از مهم ترین برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در محل سالن طبقه همکف کتابخانه مرکزی آذربایجان غربی، از ۱۵ تا ۲۱ فروردین به مدت یک هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای بازدید کنندگان در ارومیه خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از تخفیف ۴۰ درصدی کتب این نمایشگاه نیز استفاده کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: قرآن کریم، مفاتیح الجنان، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، انواع تفسیر، نرم افزارهای قرآنی، آثار قرآنی تشیع از جمله امام خمینی (ره)، آیت الله جوادی آملی، شیخ صدوق، شیخ مفید، علامه طباطبایی و … از موضوعات آثار موجود در این نمایشگاه است.

به گزارش ایبنا؛ آئین افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کتاب‌های علوم قرآنی با حضور رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه، خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها