پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
فروکش تب گرانی کاغذ تحریر در بازار

با ادامه روند کاهشی در هفته جاری، قیمت کاغذ تحریر به بندی یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در سومین هفته بهمن‌ماه ۱۴۰۲ پس از ثبات نسبی نرخ ارز در بازار، قیمت کاغذ چاپ و تحریر نیز که به بندی یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده بود، کاهش ۷۰ هزار تومانی داشت.

کاغذ تحریر امروز پنجشنبه (۱۹ بهمن ماه) در بازار ظهیرالاسلام روند نزولی طی کرده است و هر بند کاغذ تحریر ۷۰ گرمی ۷۰ در ۱۰۰ یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان در بازار عرضه شده است، هر بند کاغذ چینی ۷۰ گرمی ۶۰ در ۹۰ نیز که بندی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در هفته گذشته به فروش می‌رسد، امروز یک‌میلیون و ۳۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

کاغذ تحریر ۸۰ گرمی اما در این هفته رشد قیمت داشت است و هر بند کاغذ ۷۰ در ۱۰۰ گرمی در حالی که یک میلیون و ۵۰ هزار تومان بود در این هفته یک‌میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و کاغذ سایز ۶۰ در ۹۰ نیز یک‌میلیون و۳۸۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

بر اساس این گزارش، بهای مقوای پشت طوسی شیت ۳۵۰ گرمی نیز کیلویی ۲۹۰ هزار تومان، ۱۸۰ گرمی کیلویی ۳۱۴ هزار تومان، ۲۳۰ گرمی کیلویی ۲۹۸ هزار تومان و ۲۵۰ گرمی کیلویی ۲۹۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فروکش تب گرانی کاغذ تحریر در بازار

همچنین کاغذ گلاسه سایز ۹۰ گرمی ۷۰ در ۱۰۰ نیز کیلویی ۵۱۵ هزار تومان، ۱۲۸ گرمی کیلویی ۵۱۵ هزار تومان، ۲۵۰ گرمی کیلویی ۵۴۰ هزار تومان و ۳۰۰ گرمی کیلویی ۵۱۵ هزار تومان در بازار عرضه شده است.

نگاهی به دیگر ملزومات حوزه کاغذ نشان می‌دهد که قیمت هر گالن الکل ایزوپروپیل نیز حدود ۹۰ هزار تومان، زینک دو ورقی چینی حدود ۷۵ هزار تومان و هرکیلو چسب سرد ایرانی حدود ۱۱۰ هزار تومان و چسب گرم، کیلویی ۲۵۰ هزار تومان در بازار تعیین شده است.

همچنین هر کیلو مرکب گلاسه خارجی حدود ۳۱۰ تا ۳۲۰ هزار تومان، هر کیلو مرکب گلاسه ایرانی رنگی ۲۹۰ هزار تومان و هر کیلو مرکب گلاسه مشکی ۲۳۵ هزار تومان، هرکیلو مرکب تحریر رنگی ایرانی، ۲۲۵ هزار تومان و هرکیلو مرکب تحریر مشکی ایرانی نیز به قیمت ۱۸۶ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها