شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
پژوهشگران نمونه مطالعات خانواده و مدرسه معرفی شدند

هرمزگان - در آیین اختتامیه کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه در بندرعباس، با رای هیئت داوران ۱۸ پژوهشگر از ۷ استان کشور و ۵ برگزیده در بخش‌های مختلف پژوهشی از هرمزگان انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، آیین اختتامیه کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه به میزبانی ناحیه ۲ آموزش و پرورش بندرعباس با مشارکت دانشگاه هرمزگان و موسسه علمی آموزشی پژوهشی آنامیس نگار برگزار شد.

کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه به صورت مشترک با دانشگاه هرمزگان انجام شد این همایش در ۲ بخش اصلی آثار علمی پژوهشی فرهنگیان از سراسر کشور دریافت شد.

طی این آیین از برگزیدگان فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس ملی مطالعات به خانواده مدارس فرهنگیان تجلیل شد هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد بستر مناسب جهت توسعه پژوهش مداری فرهنگیان، تولید علم و بهره برداری از دستاور های پژوهشی در زمینه های مختلف می داند و هرساله شاهد مشارکت علمی بسیار خوب فرهنگیان استان و سایر استان ها بوده‌ایم.

این کنفرانس با مشارکت دانشگاه هرمزگان و دانشکده علوم انسانی با عنوان دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه در پایگاه بین المللی علوم استنادی جهان اسلام isc و پایگاه کشوری civilica نمایه سازی شده است و تمامی آثار پذیرفته شده در این همایش در این دوپایگاه معتبر علمی به عنوان سند علمی پژوهشی خواهند شد.

برگزیدگان کشوری در بخش مقالات برگزیده در دومین کنفرانس ملی مطالعات خانواده و مدرسه به ترتیب زهره رستم زاده و طیبه رستم زاده از استان هرمزگان ناحیه ۲ آموزش و پرورش، زهرا دهقانی اردکانی از شهرستان سپیدان استان فارس، محدثه غفوری حسن آبادی از استان هرمزگان، سمیه سلیمی، فاطمه زارعی، طاهره شهدادی، زهره احمدی، حیدر فردزاده از هرمزگان، لیلا نصیری از شهرستان ملایر استان همدان، مینا لگزیان و میترا لگزیان از شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی، زهرا سلمانیان، مریم شریف، از شهرستان سمیرم استان اصفهان و ماریا رشیدی و سعید مشتاقی از شهرستان اندیمشک استان خوزستان و سمیه جعفرپور و فرزانه صالحی از شهرستان ساری استان گلستان هستند.

در بخش استانی دکتر ضیاءالدین سالاری پژوهشگر برتر دستگاههای اجرایی، دکتر مهدیه صادقی گوغری رساله برتر فرهنگیان استان، سها احمدی پژوهشگر برتر بسیجی، زهرا نظری معلم پژوهنده برتر استان و آناهیتا مفخمی پژوهشگر برتر منطقه ای آموزش و پرورش ناحیه ۲ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها