چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
مشکلات فضای سبز۴ کتابخانه‌ عمومی اهواز بهینه می‌شود

خوزستان -معاون محیط زیست و خدمات شهرداری اهواز گفت: رسیدگی به کتابخانه‌ها نشان از فرهنگ و افزایش مطالعه در شهر است برهمین اساس درصدد برآمدیم فضای سبز ۴کتابخانه‌ عمومی اهواز را بهینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، علی شمس صبح چهارشنبه در بازدید از کتابخانه عمومی شهید فریدنیا و کوثر اهواز بیان کرد: مشکلات زیست محیطی کتابخانه شهدای مدافع حرم درپارک کوهساران منبع آب، وکتابخانه آیت الله بهجت در پارک علامه چهارصددستگاه و کتابخانه کوثر و فریدنیا مرتفع می‌شود.

شمس افزود: روشنایی پارک و اطراف کتابخانه‌ها تا بهمن ماه سال جاری به طول می‌انجامد وسگ‌های ولگرد با همکاری معاونین فضای سبز منطقه یک، هفت و هشت جمع‌آوری و امنیت به کتابخانه‌ها باز می‌گردد.

وی هرس درختان، گلکاری و نظافت حومه کتابخانه های مذکور را از خدمات فضای سبز مناطق درخواست کرد که همکاری لازم را با اداره کتابخانه‌های اهواز داشته باشند.

معاون محیط زیست و خدمات شهرداری اهواز رسیدگی به کتابخانه‌ها را نشانه فرهنگ و ارتقای مطالعه در شهر دانست و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی به منظور شناساندن و آگاهی بخشیدن نسبت به محیط زیست یکی از مهم‌ترین مسئولی های افراد، به خصوص اهالی فرهنگ است.

وی گفت: قدم‌های هرچند کوچک در راستای محیط زیست می‌تواند به فرهنگ‌سازی در این مسیر کمک کند. و مقوله فرهنگ مهم‌ترین فاکتور در آگاهی بخشی است.

وی افزود: زیباسازی اطراف کتابخانه‌ها و کاشتن گل و گیاه موجب می‌شود که اعضای کتابخانه و به‌ویژه کودکان و نوجوانان خود را در زیباسازی فضای کتابخانه سهیم بدانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها