شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
توصیه به مطالعه و کتابخوانی از پیام‌های نماز جمعه است

هرمزگان - مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه بندرعباس گفت: توصیه به مطالعه و کتابخوانی از جمله پیام‌های نماز جمعه است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، حجت‌الاسلام سعید در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان به مناسبت هفته کتاب اظهار داشت: تریبون نماز جمعه با جایگاه خطیری که در جامعه دارد در تلاش است از طریق رسانه‌ها و مردم حاضر در نماز جمعه پیام مهمی را اعلام کند که آن پیام توصیه به مطالعه و کتابخوانی است.

وی افزود: محل برگزاری نماز جمعه مسجد جامع شهر است و عملکرد مساجد جامع از نظر مسائل فنی و اجرایی متفاوت از مساجد محلات است و با اجرای برنامه‌های متنوع برای کودک و نوجوان توسط گروه کارشناسان مذهبی، مخاطبان بسیاری را جذب کرده‌ایم و آماده‌ایم همکاری نزدیکی را در مسیر اعتلای کتابخوانی با اداره کل کتابخانه‌های استان داشته باشیم.

فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان نیز در در این جلسه بیان داشت: برپایی میز خدمت در هفته کتاب و کتاب‌خوانی در مسجد جامع با هدف اطلاع‌رسانی از فعالیت کتابخانه‌های عمومی و ارائه خدمات به نمازگزاران در روز جمعه این هفته انجام خواهد شد.

در این دیدار از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مسجد جامع در راستای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی کتاب محور بازدید به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها