چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۰
روي دست آسمان؛ دليلي بر اثبات حقانيت خلافت علي(ع)

داستاني از واقعه غدير خم در ماجراي آخرين حج پيامبر اكرم(ص) در كتابي با نام «روي دست آسمان» به قلم مهدي خداميان آراني از سوي موسسه فرهنگي دليل ما به زودي منتشر مي‌شود._

فريد مسعودي، مدير علمي انتشارات دليل‌ما، در گفت‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين خبر عنوان كرد: كتاب حاضر واقعه غدير خم را به صورت داستان تشريح مي‌كند.
 
وي ادامه داد: در اين نوشتار، دو همسفر براي انجام مراسم حجةالوداع با حضور پيامبر(ص) در راه مكه با اتفاقات روز، مراسم و مطالبي كه رسول خدا(ص) ‌مي‌فرمايند، از نزديك مواجه مي‌شوند. بيشترين توجه نويسنده در اين داستان به مراسم غدير خم با جزئيات آن است تا آنجا كه خواننده را با خود به زواياي مختلف و ديدگاه‌هاي متفاوت حاجيان حاضر در غدير نزديك مي‌كند و شاهد بر اين اتفاقات مي‌شوند. 

مدير علمي انتشارات دليل‌ما ادامه داد: بخش پاياني اين داستان تاريخي درباره پايان مراسم ابلاغ ولايت علي(ع) ‌تا زماني است كه پيامبر(ص)‌ با اصحاب خود به مدينه وارد مي‌شوند، در حالي كه در جاي جاي اين سفر تاكيد رسول خدا(ص)‌ به ولايت و وصايت و خلافت حضرت علي(ع)‌ پس از خويش بسيار نمايان است. 

چاپ اول كتاب «روي دست آسمان» از سوي انتشارات دليل‌ما در قطع‌ رقعي‌،‌ جلد شوميز، 242 صفحه و بهاي 24000 ريال به زودي به بازار كتاب عرضه مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط