دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۸
راهنماي جامعه‌شناسي سياسي در بازار نشر

آخرين تحولات و نظريه‌ها جامعه‌شناسي سياسي و نگرش‌هاي نظري قدرت در مجموعه دو جلدي «راهنماي جامعه‌شناسي سياسي» اثري از «كيت نش» و «آلن اسكات» از سوي نشر پژوهشكده مطالعات راهبردي منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مركز پخش كتاب‌هاي علوم اسلامي و انساني پكتا، اين كتاب را مي‌توان يكي از معدود كتاب‌هاي حوزه جامعه‌شناسي سياسي دوران معاصر دانست. 

تبيين و تفصيل آخرين تحولات و نظريه‌ها حوزه جامعه‌شناسي سياسي و نگرش‌هاي نظري به قدرت، سياست، دولت و حكومت‌داري از جمله مباحث اثر حاضرند. 

ويژگي خاص اين كتاب آن است كه فصول آن بر اساس موضوعات جامعه‌شناسي ـ نه بر اساس مكاتب يا نگرش‌ها ـ تقسيم‌بندي شده‌اند. با اين حال، پيوستگي در سراسر كتاب همچنان به چشم مي‌خورد و نويسندگان تلاش كرده‌اند به جديدترين تحولات در حوزه تحقيق و پژوهش خود بپردازند.

در بخشي از معرفي اين نوشتار آمده است: «كتاب حاضر مي‌تواند راهنمايي مناسبي براي وقايع معاصر و رشته جامعه‌شناسي سياسي به حساب آورده شود. مطالعه آن براي پژوهشگران و تصميم‌گيران حوزه علوم اجتماعي و سياسي توصيه مي‌شود.» 

جلد اول كتاب «راهنماي جامعه‌شناسي سياسي» با ترجمه قدير نصري و محمدعلي قاسمي در شمارگان 3000 نسخه، 400 صفحه و بهاي 52000 ريال منتشر شد.

جلد دوم كتاب نيز با ترجمه محمد خضري، فرامرز تقي‌لو و فرزاد پورسعيد در شمارگان 3000 نسخه، 363 صفحه و بهاي47000 ريال همراه با جلد نخست، توسط مركز پخش پكتا روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها