چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۴
برپايي نمايشگاه تخصصي آثار حقوقي امكان‌پذير است

دبير اجرايي برپايي نمايشگاه معاونت آموزش قوه قضائيه، استقبال از كتاب‌هاي ارايه شده در نمايشگاه جامع عملكرد سي ساله قوه قضاييه را خوب ارزيابي كرد و گفت: با توجه به استقبال جامعه حقوقي از آثار مي‌توان دريافت كه برپايي نمايشگاه تخصصي آثار حقوقي امكان‌پذير است.\

حسن نعمتي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين مطلب اظهار داشت: برپايي نمايشگاه‌هاي تخصصي در هر رشته‌اي مي‌تواند مطالبات مخاطبان در حوزه‌هاي گوناگون را به نحو بهتري پاسخ گويد.

وي افزود: غرفه معاونت آموزش با ارايه صدها جلد كتاب در اين نمايشگاه، از پربيننده‌ترين بخش‌هاي آن و پذيراي نهادهاي حقوقي بانك‌ها، نهاد رياست جمهوري و برخي وزارتخانه‌ها بود. دفاتر يادبود ما حكايت از اين دارد كه مسوولان سازمان ها، از غرفه معاونت آموزش بازديد و از نحوه ارايه آثار ابراز رضايت كردند.

نعمتي با اشاره به برخي از آثار ارايه شده در معاونت آموزش قوه قضاييه در نمايشگاه جامع عملكرد اين قوه گفت: اين معاونت در يازده غرفه و دو بخش معرفي دستاوردهاي معاونت آموزش و فروش محصولات حقوقي توسط ناشران داخلي فعال بود. در غرفه معرفي آثار و منشورات آموزشي، بيش از 900 عنوان شامل كتاب، كتابچه‌‌هاي آموزشي شوراي حل اختلاف، بروشورهاي حقوق شهروندي و كارت‌هاي راهنماي با شمارگان 20 ميليون ارايه شدند.

وي افزود: در بخش اسناد سازماني نيز بيش از 160 عنوان جزوه شامل آيين‌نامه‌ها، شيوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي آموزشي، فرآيندهاي آموزش و نيازسنجي‌هاي آموزشي ارايه شدند كه اين امر حاكي از استانداردسازي آموزش در زمينه كميت و كيفيت است.

دبير اجرايي برپايي نمايشگاه معاونت آموزش قوه قضائيه در پايان گفت: معاونت آموزش قوه قضاييه محصولات خود را به صورت رايگان در اختيار نهادها قرار داد و ناشران خصوصي نيز با تخفيف 15 تا 20 درصد آثارشان را ارايه كردند كه با استقبال مراجعان روبه‌رو شد.

 نمايشگاه جامع عملكرد سي ساله قوه قضاييه كه از يكم تير در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران آغاز شده بود، هشتم تير طي مراسمي به كار خود پايان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط