شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کلاس آنلاین تیزهوشان ششم رایگان!

شرکت در کلاس هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم، کمک بسیار زیادی به قبولی دانش آموزان در آزمون ورودی خواهد کرد. امروز در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در رابطه با مدارس برتر به شما بدهیم و همچنین کلاس آنلاین تیزهوشان ششم رایگان را به شما معرفی نماییم.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ دانش آموزان بسیاری هر ساله در مقطع ششم به هفتم و همچنین نهم به دهم برای تحصیل در مدارس برتر همچون تیزهوشان به رقابت می‌پردازند. با توجه به سطح بالایی که آزمون ورودی مدارس برتر نسبت به امتحانات مدرسه دارد، شرکت در کلاس هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم، کمک بسیار زیادی به قبولی دانش آموزان در آزمون ورودی خواهد کرد. امروز در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری در رابطه با مدارس برتر به شما بدهیم و همچنین کلاس آنلاین تیزهوشان ششم رایگان را به شما معرفی نماییم.

چرا مدارس تیزهوشان؟!
مدارس تیزهوشان به خصوص در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از دانش آموزان و والدین آن‌ها قرار گرفته اند و حتی بعضاً والدینی که مخالف مدارس تیزهوشان بوده اند، به هر دری می‌زنند تا فرزندشان در تیزهوشان قبول شود. دلیل این رغبت و تغییر موضع را می‌توان به خاطر تعداد بالای نفرات برتر در المپیادها و همچنین آزمون سراسری کنکور دانست.

علاوه بر این دیگر شاهد سختگیری طاقت فرسایی که مدارس تیزهوشان در دهه‌های گذشته داشتند، نیستیم و این مدارس نیز بسیار با برنامه ریزی و با امکانات عالی که دارند، دانش آموزان را آماده شرکت در امتحانات و آزمون‌های پیش رو می‌کنند.
همچنین دلیل دیگری که برای شرکت در مدارس تیزهوشان پیشنهاد می‌شود، سطح بالای این مدارس و شهریه بسیار مناسب‌تری است که در مقایسه با مدارس غیرانتفاعی برتر دارند.

بررسی سطح آزمون ورودی مدارس برتر!
همانطور که احتمالاً می‌دانید، تقریباً تمامی مدارس برتر از جمله تیزهوشان، نمونه دولتی و غیرانتفاعی‌های برتر دارای شرط معدل و آزمون ورودی هستند و تنها راه ثبت نام در این مدارس، پذیرفته شدن در آزمون ورودی است. سطح آزمون ورودی مدارس برتر به خصوص تیزهوشان بالاتر از کتاب و جزوه مدرسه است و بدیهی است که اگر تنها به آموخته‌های مدرسه اکتفا کنید، عملاً شانسی برای قبولی در آزمون نخواهید داشت.
آنالیز و تحلیل آزمون تیزهوشان امسال نشان می‌دهد که سطح آزمون در حال بالاتر رفتن است و سبک سوالات مفهومی شده است و تنها دانش آموزانی می‌توانند در آزمون پذیرفته شوند که تلاش بسیار زیادی کرده اند. این موضوع باعث شده است که خیلی از دانش آموزان در کلاس هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم شرکت نمایند.
 

کلاس آنلاین تیزهوشان ششم رایگان!



راز قبولی در آزمون تیزهوشان چیست؟

هیچ فرمول و راز خاصی وجود ندارد که دانش آموز بتواند با آن معجزه کند و همه چیز به تلاش، کوشش و کمی هم استعداد دانش آموز بستگی دارد. البته موارد و نکاتی وجود دارد که در نظر گرفتن آن‌ها کمک زیادی در مسیر موفقیت شما خواهد داشت.

۱) برنامه ریزی اصولی و صحیح
با توجه به اینکه شما باید علاوه بر مطالعه مطالب درسی برای گرفتن شرط معدل آزمون، تست‌ها و تمرین‌های بالاتر از سطح کتاب را حل کنید و به تسلط برسید، نیازمند یک برنامه ریزی صحیح و اصولی خواهید بود. این برنامه باید به طور اصولی و متناسب با توانایی‌های شخصی دانش آموز باشد.

۲) اطلاع از مباحث و منابع آزمون
آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و همچنین نهم به دهم برگزار می‌شود. این آزمون‌ها شامل دو دفترچه است اما تفاوت‌هایی با هم دارند. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم شامل دو دفترچه است که هر دوی آن‌ها شامل مباحث استعداد تحلیلی و هوش است اما با این تفاوت که دفترچه دوم وقت کمتری دارد و سرعت عمل دانش آموزان را به چالش می‌کشد.
در مقابل آزمون تیزهوشان نهم به دهم همانند تیزهوشان ششم به هفتم شامل دو دفترچه است اما با این تفاوت که تنها دفترچه اول شامل مباحث هوش و استعداد تحلیلی است و دفترچه دوم شامل مباحث استعداد تحصیلی است. منظور از استعداد تحصیلی شامل دروس علوم، ریاضی، ادیبات، هدیه‌های آسمانی و قرآن و مطالعات اجتماعی است.
 

کلاس آنلاین تیزهوشان ششم رایگان!



۳) شرکت در آزمون شبیه ساز
آزمون‌های شبیه ساز آزمون ورودی تیزهوشان و مدارس برتر توسط موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود. اگر این آزمون‌ها دارای سطح استانداری باشد، کمک زیادی به رشد دانش آموزان خواهد کرد. برای مشاهده نمونه‌ای از این آزمون‌های استاندارد می‌توانید وارد صفحه آزمون شبیه ساز رایگان بشوید.

۴) ثبت نام در کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان
کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان برای آموزش مباحث مورد نیاز تیزهوشان برگزار می‌شود. کلاس تیزهوشان اگر دارای کیفیت خوبی باشد، تمامی موارد فوق را برای شما به همراه دارد. معیارهای انتخاب یک کلاس خوب که باید در هنگام ثبت نام در نظر داشته باشید عبارتند از:
اساتید مجرب و متخصص
کیفیت کلاس‌ها
آمار قبولی سال‌های اخیر
کادر مدیریتی، اجرایی و آموزشی قوی
نظرات والدین و دانش آموزان در سال‌های گذشته
وجود مشاور و پشتیبان تحصیلی
آزمون شبیه ساز تیزهوشان
و...
آیا کلاس آنلاین تیزهوشان ششم رایگان وجود دارد؟!
ممکن است برخی از موسسات و آموزشگاه‌ها که در شروع کار هستند، برای جذب دانش آموز کلاس‌های را رایگان برگزار کنند اما در ادامه و برای ثبت نام در کلاس‌های اصلی قطعاً از شما هزینه دریافت خواهند کرد که پیشنهاد می‌کنیم از همان ابتدا در یک آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید.
 

کلاس آنلاین تیزهوشان ششم رایگان!



بهترین آموزشگاه تیزهوشان در ایران را بشناسید!
موسسات و آموزشگاه‌های مختلفی در سطح کشور وجود دارند که کیفیت آن‌ها با هم تفاوت فاحشی دارند. در سال‌های اخیر موسسه موفقیت با عملکرد فوق‌العاده و بالای ۸۰% قبولی که داشته است، به عنوان بهترین آموزشگاه تیزهوشان در ایران شناخته شده است. این موسسه در خیابان پاسداران شهر تهران است اما با توجه به برگزاری کلاس‌ها به دو شیوه حضوری و آنلاین شما از هر کجای کشور می‌توانید در کلاس‌های موسسه موفقیت شرکت نمایید.
از دیگر خدمات آموزشگاه موفقیت می‌توان به برگزاری کلاس رفع اشکال، آزمون شبیه ساز استاندارد، تحلیل آزمون، جزوه آموزشی، مشاور و پشتیبان تحصیلی و … اشاره نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کلاس‌ها می‌توانید با شماره تلفن ۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱ تماس بگیرد و یا به وب سایت www.amoozeshcenter.com مراجعه نمایید.

نتیجه گیری
در این مطلب به بررسی مدارس تیزهوشان و اهمیت قبولی در آن‌ها پرداختیم و سپس سطح آزمون را بررسی کرده و رازهای قبولی در تیزهوشان را با شما در میان گذاشتیم. همچنین در رابطه با کلاس تیزهوشان رایگان و بهترین آموزشگاه تیزهوشان مطالبی را با شما به اشتراک گذاشتیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید.
برچسب ها: تیزهوشان, تیزهوشان ششم, تیزهوشان نهم, آزمون تیزهوشان, سمپاد, استعدادهای درخشان, کلاس تیزهوشان رایگان, آزمون شبیه ساز تیزهوشان

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 22
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رابرت IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    بسسار خوب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها