شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
اجرای طرح امانت کتاب در کانون فرهنگی و هنری شهدای ۱۷ شهریور ارومیه

کانون فرهنگی و هنری شهدای ۱۷ شهریور، محله حکیم نظامی، مسجد خاتم ارومیه همزمان با ماه مبارک رمضان طرح امانت دادن کتاب را اجرا می کند.

مهدی محمودی، رابط کانون فرهنگی و هنری شهدای ۱۷ شهریور ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)  در استان آذربایجان‌غربی، گفت: طرح امانت دادن کتاب در این کانون با همکاری اعضا اجرا می‌شود.

وی افزود: نزدیک ۲۰۰ جلد کتاب در این کتابخانه وجود داشته که توسط دو نفر از اعضای کانون که مسئول امانت دهی کتاب هستند،  امانت داده می‌شود.

محمودی گفت: معتقدیم هر چه اطلاعات افراد در زمینه های مختلف بیشتر باشد موفقیت آنها در جامعه بیشتر است بنابراین ضرورت گسترش فرهنگ کتاب خوانی در جامعه امروز بسیار احساس می شود.

وی با بیان اینکه فرصت امانت کتاب سه هفته است، گفت: بیشتر موضوعات کتاب‌ها سیاسی،  اجتماعی، قرآن و دفاع مقدس است.

رابط کانون فرهنگی و هنری شهدای ۱۷ شهریور ارومیه با اشاره به اینکه نباید فضای مجازی جای خود را به مطالعه کتاب بدهد، عنوان کرد: اینکه احساس کنیم با توسعه فضای مجازی دیگر جایی برای کتاب باقی نمانده اشتباه است چرا که فضای مجازی هیچگاه نمی تواند جایگزین کتاب شود.

محمودی برگزاری کلاس روانخوانی قرآن، اردوی یک روزه بازدید از زورخانه خانه تختی و کوچه های بنی هاشم در ایام فاطمیه، برگزاری مسابقات فوتبال دستی، پینگ پنگ، لب خوانی، پانتومیم و مولودی خوانی و اهدای جوایز به مناسبت نیمه شعبان را از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی و هنری 17 شهریور عنوان کرد.

رابط کانون فرهنگی و هنری شهدای ۱۷ شهریور ارومیه افزود: خدا را شاکریم که امسال دو بهار طبیعت و بهار قرآن یعنی عید نوروز و ماه مبارک رمضان با هم تقارن یافته است و امید است که بتوان از این فرصت و تقارن حداکثر استفاده و بهره را ببریم.


 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها