دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
جلد سوم «قصه‌های حاج بابا» در زنجان منتشر شد

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: جلد سوم از مجموعه «قصه‌های حاج بابا» است براساس ضرب‌المثل‌های کهن آذری چاپ و منتشر شد.

امیر نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: حوزه هنری استان زنجان در بخش نشر و کتاب اقدامات متعددی انجام داده است که از جمله آن حمایت از کتاب‌های مختلف است.

وی از چاپ کتاب «قصه‌های حاج بابا (3)» با مفهوم ضرب‌المثل‌ «آتاسئنا خئیری اولمایان کیمه خئیری اولار؟» خبر داد و افزود: این کتاب جلد سوم از مجموعه «قصه‌های حاج بابا» است که براساس ضرب‌المثل‌های کهن آذری چاپ و منتشر شده است.

نعمتی با اشاره به اینکه کتاب «قصه‌های حاج بابا (3)» برای گروه سنی کودک و نوجوان در 28 صفحه چاپ و منتشر شده است، اضافه کرد: این مجموعه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با محتوا و مضامین چکیده سخنان بزرگان و پیشینیان که هر کدام از آنها فلسفه و داستان خاصی را با مضامین تربیتی، اخلاقی و هدایتی بیان می‌کند، به چاپ رسیده است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه تصمیم‌گیری برای انتشار هریک از مجموعه‌ کتاب «قصه‌های حاج بابا (3)» توسط کارگروه‌های حوزه هنری انجام می‌شود، گفت: پس از تصمیم‌گیری موضوع انتخاب شده در قالب کتاب تصویرسازی می‌شود.

وی در ادامه به سایر اقدامات حوزه هنری در بخش کتاب اشاره کرد و افزود: برگزاری سلسله جلسات « عصر قصه» با حضور نویسندگان زنجانی از دیگر برنامه‌های حوزه هنری است.

نعمتی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در حوزه نویسندگی بیان کرد: در همین راستا کلاس و کارگاه آموزشی با حضور نویسندگان و علاقه مندان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کارگاه ضمن معرفی قالب‌های مختلف نویسندگی، تفاوت گزارش، مقاله، تاریخ‌نویسی، خاطره‌نویسی و زندگینامه‌نویسی که از جمله قالب‌های مختلف نویسندگی بیان می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها