دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
۴۵۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب سال آینده به نمایش گذاشته می‌شود

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا‌(ع) گفت: ۴۵۰ عنوان کتاب در ۱۹ دوره گذشته از‌جمله کتاب‌های علمی، فرهنگی، ادبی، هنری و تربیتی تالیف شده‌اند که این کتاب‌ها در نمایشگاه سال آینده به نمایش گذاشته خواهند شد.

مرتضی سعیدی‌زاده، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا‌(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، گفت: در فرآیند تولید و در حوزه چاپ و انتشار اقداماتی صورت گرفته به‌طوری‌ که در خود بنیاد انتشاراتی داریم و کتاب‌هایی که در حوزه فرهنگی رضوی؛ چهارچوب علمی و قابلیت انتشار داشته باشند را حمایت می‌کنیم.

سعیدی‌زاده ادامه داد: این بنیاد دو فصلنامه فرهنگ رضوی و معارف اهل بیت‌(ع) دارد که در آن‌ها مقالات پژوهشی و علمی قرار می‌گیرد و تا به امروز 40 شماره از فصلنامه و 2 شماره از معارف اهل بیت به چاپ رسیده است.

وی افزود: ۴۵۰ عنوان کتاب در ۱۹ دوره گذشته ازجمله کتاب‌های علمی، فرهنگی، ادبی، هنری و تربیتی تالیف شده‌اند که این کتاب‌ها در نمایشگاه سال آینده به نمایش گذاشته خواهند شد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا‌(ع) گفت: جشنواره‌های شعر کودک و نوجوان در همدان، ادبیات داستانی کودک و نوجوان در سمنان، ادبیات داستانی و رمان در بوشهر، رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گلستان، فیلم و پویانمایی و مستند، عکس در خراسان رضوی، تئاتر رضوی در آذربایجان شرقی، تئاتر خیابانی در جنوب استان کرمان، تئاتر کودک و نوجوان در هرمزگان، گرافیک در قم و خوشنویسی در تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها