سه‌شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
طرح‌ها و پیشنهادات کارگروه‌های تخصصی شورا قابل اجرا باشد

یاسر احمدوند در سومین جلسه شورای راهبری (سیاستگذاری) صنعت چاپ با اشاره به تشکیل کارگروه‌های چهارگانه حقوقی، تجارت و بازرگانی، آموزش و پژوهش، دانش بنیان و خودکفایی، بر لزوم قابل اجرا بودن طرح‌ها و پیشنهادات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، سومین جلسه شورای راهبری(سیاستگذاری) صنعت چاپ کشور دو‌شنبه(5 دی‌ماه) با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورا، علی‌اکبر ابراهمیی، دبیر شورا، حامد سهرابی، مدیرکل دفترحقوقی و امور مالکیت معنوی، حمیدرضا طاهری آشتیانی، جلال ذکایی، هومن محمدی، احمد ابوالحسنی و محمدحسین رحیمی یگانه برگزار شد.
 
این جلسه که موضوع آن بررسی پیشنهادات و انتخاب دبیران و اعضای کارگروه‌های چهارگانه حقوقی، تجارت و بازرگانی، آموزش و پژوهش، دانش‌بنیان و خودکفایی بود پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورا، دبیران و اعضاء کارگروه چهار گانه انتخاب و مقرر شد پس صدور احکام افراد انتخابی کارگروه‌ها کار خود را آغاز کنند.
 
در این جلسه یاسر احمدوند، معاون امو فرهنگی و رئیس شورای راهبردی چاپ در سخنانی به نحوه فعالیت و حوزه اختیارات کارگروه‌ها اشاره کرد، وی همچنین درباره طرح نکاتی درباره شیوه‌نامه تشکیل کارگروه‌ها، گفت: درباره فعالیت کارگروه‌ها قبل از هر چیزی باید شرح وظایف و اولویت‌های موضوعی آن باید مشخص شود، سپس کار را دنبال کنیم.
 
وی در ادامه بر لزوم برگزاری جلسات مشترک شورای راهبری صنعت چاپ با کارگروه‌ها تخصصی تاکید کرد و یادآور شد: کارگروه‌ها باید به تناسب موضوع، طرح قابل اجرا داشته باشند، دبیران نیز با اهتمام موضوعات را پیگیری کنند، در این بخش ابتدا باید مجموعه مسائل و مشکلات صنعت چاپ را شناسایی کنند.
 
به گفته احمدوند، پس از تهیه اولویت‌ها و تصویب شورا مسایل دنبال شود، امیدواریم با ظرفیت های زیاد دولت مسایل و مشکلات هر بخش را با پیگیری‌های لازم حل کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها