چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
بازدید مدیرکل دفتر چاپ وزارت فرهنگ از ۱۱ چاپخانه‌

علی‌اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آستانه ۱۱ شهریور از ۱۱ چاپخانه‌ فعال تهران بازدید کرد. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، علی اکبر ابراهیمی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز  (چهارشنبه ۹ شهریور) به مناسبت ۱۱ شهریور روز صنعت چاپ از ۱۱ چاپخانه شهر تهران بازدید کرد.

در این بازدید رضا بشردوست، معاون دفتر چاپ و نشر، محسن یگانه کاری مدیر اجرایی بیست و دومین جشنواره ملی صنعت چاپ و محسن شمس رییس دبیرخانه دائمی جشنواره چاپ، ابراهیمی را همراهی می‌کنند.

قرار است در این دید و بازدید ابراهیمی از چاپخانه‌های چاپ هما، چاپ تندیس برتر، چاپ اوج‌ نیلی، چاپ هادی، چاپ کیمیای نقش الماس، چاپخانه هفتم تیر، چاپ نقش گستر، چاپ گیلان، چاپ شهریور، چاپ خزر، چاپ جامی و چاپ جامع بازدید کرده و علاوه بر تبریک روز صنعت چاپ در گفت‌وگو با مدیران این مجموعه‌ها شنونده مشکلات و دغدغه‌های این فعالان باشد.

طرح مسایلی مثل فعالیت چاپخانه‌های دولتی، نبود نیروی انسانی متخصص، تامین مواد اولیه به قیمت بالا، مشکلات اقتصادی و مباحث مرتبط با تولید از جمله موضوعاتی است که تاکنون چاپخانه داران به آن پرداختند.

ابراهیمی و هیات همراه تاکنون از چاپخانه‌های هما، اوج‌ نیلی، هادی، گیلان، چاپ الماس و تندیس بازدید کرده و با اهدای لوح از خدمات و زحمات این فعالان تقدیر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها