سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
آئین تقدیر از 100 چهره ماندگار چاپ برگزار می‌شود

علی طارمی، از برگزاری آئین تجلیل از 100 چهره ماندگار صنعت چاپ و تکمیل فیلم‌های مستند ویژه این مراسم تا 20 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

علی طارمی، نائب‌رئیس کمیته اجرایی چهره‌های ماندگار صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به روند آماده‌سازی و مقدمات برگزاری آئین سپاس چهره‌های ماندگار چاپ، عنوان کرد: مقدمات این همایش از دو سال قبل آغاز شد؛ اما فیلمبرداری و آماده‌سازی فیلم‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و برگزاری مراسم نیز با تاخیر همراه بود.
 
وی افزود: تلاش کردیم که به ایده و محتوای اصلی طرح چهره‌های ماندگار صنعت چاپ بیفزاییم و بخش‌های مختلف را در بربگیریم.
 
طارمی با بیان این‌که اجرای این برنامه ایده نویی برای صنعت چاپ به شمار می‌آید، گفت: پیش‌تر اهالی و خانواده چاپ، چنین مراسمی برگزار نکرده بودند و اعلب به‌صورت دولتی بوده، اما اکنون صنعت چاپ به این خودباوری رسیده است که خودش چنین برنامه‌ای را تدارک ببیند.
 
وی با طرح این موضوع که تلاش داریم این همایش را به بهترین شکل برگزار کنیم، ادامه داد: این همایش نوعی خودباوری برای صنعت چاپ کشور به شمار می‌رود و نخستین‌بار است که از 100 چهره فعال صنعت چاپ تقدیر خواهد شد و می‌تواند الگویی برای سایر صنایع باشد‌.
 
طارمی بیان کرد: 70 درصد فیلم‌های این همایش تاکنون بازبینی و تایید شده و  به زودی بازبینی همه فیلم‌های تولید شده به پایان می‌رسد؛ علاوه‌براین  قاب و لوح مراسم آماده شده اما رونمایی از کتاب در مراسم دیگری انجام خواهد شد.
 
به گفته وی، 100 چهره ماندگار، با عناوین مفاخر، پیشکسوتان، پیشتازان، نوآوران، کارآفرینان و پشتیبانان و حامی طبقه‌بندی شده‌اند که طیف‌ها و افراد گوناگونی را از سراسر کشور در بر می‌گیرد.
 
آئین سپاس چهره‌های ماندگار صنعت چاپ با تقدیر از 100 چهره ماندگار این صنعت بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها