یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
بيش از 800 نسخه كتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان تکاب اهدا شد

با هدف «اهدای کتاب، اهدای دانایی» با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تکاب بیش از 800 نسخه کتاب به اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تکاب اهدا شد.

سجاد نعيمی، رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومی شهرستان تكاب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: بيش از 800 نسخه كتاب به ارزش بالغ بر 40میلیون ریال با هدف ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني به مجموعه كتابخانه‌هاي عمومي اين شهرستان اهدا شد.

وی افزود: منابع اهدايی بیشتر در رده‌های علوم‌اجتماعي و حوزه اديان است كه در نوع خود در غنی‌سازی مجموعه کتابخانه‌ها مهم بوده و منابع برای آماده‌سازی و استفاده به كتابخانه عمومی ملت تحويل داده شد.

نعیمی بیان کرد: با توجه به اهميت غنی‌سازی و پويايی منابع اطلاعاتی در كتابخانه‌ها، ضرورت دارد تا طرح «اهدای كتاب، اهدای دانایی» با جديت بيشتري پيگيري شود و با رايزني با خیرین و ادارات می‌توانيم كمبودهاي منابع مطالعاتی را رفع و بر غنای منابع بیفزاییم.

رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان تكاب ادامه داد: در سال 1400 بالغ بر 2000 جلد كتاب به كتابخانه‌هاي عمومی شهرستان از‌جمله كتابخانه‌های ملت و آيت‌الله خسروی اهدا و وقف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها