سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فاتحان خرمشهر: فريدون كشتگر» معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه چهارگزینه‌ای با محوریت کتاب «فاتحان خرمشهر: فريدون كشتگر» معرفی شدند.

خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: برگزیدگان مسابقه چهارگزینه‌ای با محوریت کتاب «فاتحان خرمشهر: فريدون كشتگر» همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی اعلام شد.

وی افزود: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فاتحان خرمشهر: حماسه شهید فریدون کشتگر» اثر حسین غفاری به همت این اداره کل و با مشارکت بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.
 
این مسئول ادامه داد: این مسابقه ویژه بزرگسالان بوده و در سطح استانی برگزار و جوایز برگزیدگان از طریق پست ارسال شد.

معصومی با بیان اینکه طبق اعلام دبیرخانه این مسابقه به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد، ادامه داد: مهلت شرکت در این مسابقه از 1 تا 30 مهرماه سال‌جاری بوده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه، ترویج فرهنگ ایثار و  شهادت و شناخت ابعاد بیش‌تری از زندگی این شهیدان در میان مردم است.

وی ادامه داد: سیران محمدی از سردشت، فرشاد سلیمانی از ارومیه، شیرین فلاح گول از بوکان، بهنام اسدزاده چورسی از چایپاره، خدیجه مصری از خوی، آیدا مجاور از ارومیه، محمد صادق‌زاده، پریسا امامی و بایرامعلی آقایی از شهرستان ارومیه و رضا بایرام زاده از شوط جز برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها