دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
«آفتاب در محراب» به شب قدر رسید

کتاب «آفتاب در محراب»؛ برش‌هایی کوتاه از زندگانی امیرالمؤمنین(ع) در قالب داستان‌کوتاه توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ماه رمضان ماه عزیز و گرانقدری است. نه فقط برای اینکه در این ماه قرآن نازل شده، که حتماً نزول قرآن به شرافت این ماه می‌افزاید. نه فقط برای اینکه ماه میهمانی خداست و ماهی است برای عبادت و... که غیر از تمامی این فضائل ماه رمضان ماه به خون نشستن آفتاب است. ماهی است که در آن خورشید شکافته شد و عالم در سوگ امیرمؤمنان نشست. از این روست که قطعاً یکی از پرفضیلت‌ترین اعمال این ماه آشنایی با زندگی و فضائل آن امام همام حضرت علی‌بن ابیطالب(ع) است.
 
«آفتاب در محراب»، سومین جلد از مجموعه چهارده خورشید، یک آفتاب است که در آستانه شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) منتشر شده است. این کتاب از یکصد داستانک و با زبانی ساده روایتی اجمالی و جذاب تشکیل شده است، داستان‌هایی از زمان ولادت، امامت و شهادت و سیره و سبک زندگانی امام اول شیعیان که در نوع خود کم‌نظیر است.
 
در برشی از کتاب می‌خوانیم:
امیرالمؤمنین(ع) که از اتاق بیرون آمد، پرسیدیم: پیامبر(ص) چه گفتند؟ فرمود: «آن حضرت هزار در از علم را برایم گشود که از هر در هزار در دیگر گشوده می‌شود و وصیتی کرد که ان‌شاءالله به آن عمل می‌کنم. باورکردنی نیست، هزار در از علم که درون هر کدامش هزار در دیگر از علم بود... .
 
خواندن این کتاب در این ماه عزیز به همه دوستداران و محبان حضرت علی(ع) توصیه می‌شود.
 


آفتاب در محراب؛ برش‌هایی کوتاه از زندگانی امیرالمؤمنین(ع) در قالب داستان کوتاه، در قطع رقعی و 108 صفحه و به قلم بهزاد دانشگر به رشته تحریر در آمده و همزمان با سالروز شهادت امیرالمؤمنین؛ حضرت علی(ع) توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
 
علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی(https://nashreshahidkazemi.ir/) و یا  سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها