پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
با تلفن همراهتان به کتابفروشی بروید

به گفته مدیرمسئول اپلیکیشن کتابی قاصدک، این نرم‌افزار بر مبنای لوکیشن کار می‌کند، یعنی مخاطب هر جایی که باشد، نزدیک‌ترین کتابفروشی و کتابخانه با این اپلیکیشن در صفحه گوشی همراهش نماش داده خواهد شد.

محمدرضا نیازمند؛ مدیرمسئول اپلیکیشن قاصدک در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از اجرای زیرساخت‌های لازم در برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب استانی در بستر  این اپلیکیشن خبر داد و بیان کرد: از آنجایی که اپلیکیشن قاصدک برپا کننده نمایشگاه کتاب استانی فارس به نمایندگی از خانه کتاب خواهد بود، زیرساخت‌های ما به‌گونه‌ای است که می‌توانیم بازدید 30 هزار نفر را در ثانیه پوشش دهیم.

وی افزود: در برگزاری نمایشگاه کتاب استانی فارس، در اَپ قاصدک فضایی به‌صورت جداگانه که صرفا بار نمایشگاهی داشته باشد، طراحی شده و فرد تنها با زدن گزینه‌ای می‌تواند به نمایشگاه برود. هم بازدیدکنندگان و هم ناشران برای خرید و فروش می‌توانند به کتاب‌ها دسترسی داشته باشند و بازدیدکنندگان هر آنچه که می‌خواهند را در آیکون سبد خرید ثبت کنند. لازم به ذکر است که به احتمال زیاد این نمایشگاه کتاب استانی، بین دی تا بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

به گفته نیازمند، نخستین ویژگی اپلیکیشن قاصدک، در اختیار گذاشتن کتاب‌های چاپی به سریع‌ترین و ارزان‌ترین شکل ممکن برای مخاطبان است. این اپلیکیشن بر مبنای لوکیشن کار می‌کند، یعنی شما هر جایی که باشید، نزدیک‌ترین کتابفروشی و کتابخانه در صفحه گوشی همراهتان نماش داده خواهد شد. همچنین گزینه‌هایی مانند تخفیف کتابفروشی اینکه اگر کتابفروشی تخفیف بزند، در اولویت می‌گذارد و در آیکونی جداگانه لیست کتابفروشی‌های تخفیف‌دار برای مخاطبان به نمایش خواهد آمد. 
 
مدیرمسئول اپلیکیشن قاصدک، اظهار کرد: تمام فرآیند و مراحلی که اَپ قاصدک طی می‌کند، به‌صورت خودکار است و کتابفروشان با اتصال به این اپلیکیشن نسبت به دریافت سفارش اقدام می‌کنند که در صورت پذیرش آن، به‌صورت خودکار این تأیید به پیک می‌رسد که سفارش تأیید شده را به مقصد می‌رساند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها