دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
داستان‌های محرم در «مشق دلدادگی» روایت می‌شود

ویژه‌برنامه «مشق دلدادگی» با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» و با هدف روایت داستان‌های محرم هر روز از ساعت 12 ظهر به‌صورت زنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، ویژه برنامه «مشق دلدادگی» به منظور ارتقای سطح آگاهی کودکان و نوجوانان در ارتباط با وقایع رخ داده در عاشورا و شخصیت امام حسین (ع) تهیه و تدوین شده است و هدف از آن روایت داستان‌های عاشوراست که هر روز ساعت ۱۲ ظهر به‌صورت زنده (آنلاین) از صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پخش می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در این باره به خبرنگار ایبنا گفت: درک واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) در صحرای نینوا نیازمند آگاهی عمیق است و به همین دلیل باید تمام ابعاد و زوایای شكل گیری این واقعه با منطق و استدلال به كودكان و نوجوانان شناسانده شود.

علیرضا نوری با اشاره به اینکه سبک زندگی حضرت امام حسین (ع) از دیگر نكات آموزنده‌ای است كه باید نسبت به شناسایی آن به كودكان و نوجوانان اقدام كرد و از این رو ماه محرم بهترین فرصت برای این منظور است، اضافه کرد: به همین منظور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می‌کوشد که در ایام کرونایی با استفاده از ظرفیت مجازی نسبت به آگاه‌سازی قشر هدف در این باره اقدام کند.

وی از اجرای برنامه «مشق دلدادگی» به‌همت انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد و گفت: ویژه برنامه «مشق دلدادگی» در دهه نخست محرم هر روز ساعت ۱۲ ظهر میزبان یک قصه‌گو از قصه‌گویان شهر زنجان است.

نوری ادامه داد: این برنامه با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» و با هدف گسترش شور و شعور حسینی طراحی شده و قصه‌گویان کانون در این برنامه به دو زبان فارسی و ترکی روایت‌گر وقایع عاشورا خواهند بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: این برنامه از روز دوم شهریورماه هر روز ساعت ۱۲ به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به نشانی ghesehgouee_zanjan اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها