دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
وحدت‌بخش با 3 کتاب جدید دینی آمد

مدیر پخش بازرگانی انتشارات وحدت‌بخش از انتشار سه کتاب با نام‌های «عرفان و عاشورا»، «المهجه» و «طریق‌البکا» خبر داد./

سعید علیرضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: چاپ نخست کتاب «عرفان و عاشورا» اثر سید محمدرضا میرحبیب‌اللهی درباره مباحث عرفانی عاشوراست. میرحبیب‌اللهی از شاگردان آیت‌الله جوادی آملی است.

وی افزود: کتاب «عرفان و عاشورا» با شمارگان یکهزار نسخه، در 400 صفحه و به قیمت یکصدو 20 هزار ریال از سوی انتشارات وحدت‌بخش روانه بازار شده‌است.

علیرضایی به دیگر اثر جدید این انتشارات اشاره کرد و گفت: کتاب «المهجه» نوشته علامه بهرامی توسط امیر خان‌بلوکی ترجمه و با محور بررسی نشانه‌های وجودی امام زمان(عج) نوشته شده‌است.

به گفته وی، این کتاب با شمارگان دو هزار نسخه، با 270 صفحه و به قیمت 85 هزار ریال هفته جاری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مدیر پخش بازرگانی انتشارات وحدت‌بخش درباره کتاب «طریق‌البکا» نیز توضیح داد: این کتاب که نوشته علامه گریان شهرابی و مصحح آن آیت‌الله فخار اصفهانی است، شامل مجالس روضه در 60 فصل تهیه شده و به تلفیق وقایع عاشورا با قصص انبیاء پرداخته است. این اثر مکتوب در دهه اول محرم توزیع شد.

علیرضایی در پایان گفت: کتاب «طریق البکا» با شمارگان یکهزار نسخه، در 512 صفحه و با قیمت یکصد و 50 هزار ریال از سوی انتشارات وحدت‌بخش به بازار کتاب عرضه شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها