چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
انتشار ویراست جدید کتاب «فلسفه مقدماتی»

کتاب «فلسفه مقدماتی؛ برگرفته از آثار استاد شهید آیت‌الله مطهری» به تازگی با ویراست جدید از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شده است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ویراست جدید کتاب «فلسفه مقدماتی» با تحقیق و تدوین «عبدالرسول عبودیت» برگرفته از آثار استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری است که به همت انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و سازمان مطالعه و تدوین کتاب‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها(سمت) منتشر شده‌است.

ویراست جدید این کتاب 50 فصل را در 13 بخش شامل می‌شود که در مقایسه با ویراست نخست آن، 10 فصل و دو بخش به آن افزوده شده‌است.

بخش ماهیت و احکام این کتاب شامل سه فصل با عنوان‌های «ماهیت»، «حکم حیثیت ذات ماهیت» و «اعتبارات ماهیت» و بخش «تقدم و تأخر» شامل سه فصل جدید با عنوان‌های «اقسام تقدم و تاخر»، «حقیقت تقدم و تاخر» و «ملاک تقدم و تاخر» و همچنین فصلی با عنوان «حدوث و قدوم» می‌شود.

ویراست جدید کتاب «فلسفه مقدماتی؛ برگرفته از آثار استاد شهید آیت‌الله مطهری» با شمارگان چهار هزار نسخه و در 453 صفحه‌ قطع وزیری منتشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط