سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
انتشار مجموعه 2 جلدی درسنامه فقه

مجموعه دو جلدی درسنامه فقه به قلم حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدحسین فلاح‌زاده نوشته شده است. این مجموعه از منابع درسی طلبه‌های حوزه‌های علمیه خواهران به شمار می‌آید که به تازگی مرکز نشر هاجر، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران آن‌ها را منتشر کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نخستین جلد کتاب درسنامه فقه به ارایه مطالبی درباره موضوعات تعریف و تاریخ فقه، شناخت احکام، عمل به احکام، تقلید، احتیاط، اجرای احکام دینی، مقدمات نماز، وضو و انواع غسل‌ها، تیمم، مطهرات، مکان و وقت نماز، احکام مسجد و و اجبات نماز، انواع نماز، روزه و اعتکاف می‌پردازد.

همچنین در دومین جلد کتاب درسنامه فقه سخن از موضوعاتی نظیر زکات، خمس ، حج، امر به معروف، جهاد، خرید و فروش، انواع معاملات و قراردادها، وقف، کفارات اشیای پیدا شده، خوردن و آشامیدن، ذبح و شکار حیوانات، نگاه، حجاب، نکاح، مهریه، محرم و نامحرم، طلاق، حقوق همسر، قصاص و دیات، احکام موات، ارث، آداب زندگی و دیگر مسایل مقدماتی احکام بانوان به میان می‌آید.

مرکز نشر هاجر نخستین جلد کتاب درسنامه فقه را با شمارگان 10 هزار و 500 نسخه در 328 صفحه و به بهای 94 هزار ریال و همچنین جلد دوم این کتاب را با شمارگان 10 هزار و 500 نسخه در288 صفحه و به بهای 83 هزار ريال برای نخستین‌بار تولید و منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط