چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۲:۳۹
جيم كري با هارتون به سينما مي‌آيد

انيميشن "هارتون صداي كسي را مي‌شنود" كه بر اساس كتاب "دكتر سئوس" نويسنده داستان‌هاي كودكان ساخته شده است، با بازي جيم كري اين هفته به سينماها مي‌آيد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اين فيلم از امروز نمايش جهاني خود را آغاز مي‌كند. با حضور بازيگراني كه به جاي شخصيت‌هاي اصلي اين انيميشن بازي كرده‌اند، انتظار فروش بالايي از اين فيلم مي‌رود. 

اين فيلم را " جيمي هيوارد" و " استيو مارتين"كارگرداني خواهند كرد و فيلمنامه را نيز "كن داريو " و " كينسو پاول" از كتاب " تئودور سئوس گيسل" اقتباس كرده اند.

اين نويسنده در سال 1904 در آمريكا متولد شد. او در طول دوران زندگيش 44 كتاب براي كودكان نوشته است و كتاب هاي او همواره در بين پر فروشترين كتاب هاي كودكان و نوجوانان با عنوان "كتاب هاي دكتر سئوس" قرارگرفته اند.

از داستان هاي اين نويسنده اقتباس هاي سينمايي و انيميشن بسياري انجام شده است كه از مهمترين آنها مي توان به فيلم هاي "گربه در كلاه " و " چگونه گرينچ كريسمس را دزديد؟" اشاره كرد.او در سال 1991 در گذشت.

داستان اين انيميشن درباره فيلي به نام "هارتون"است كه جيم كري نقش آن را بازي خواهد كرد.او توانايي شنيدن صداي موجودات بسيار ريز را دارد.

"جيمي هيوارد" كارگردان اين فيلم پيش از اين آثاري چون: " در جست و جوي نمو"،"كمپاني هيولاها" و" داستان اسباب بازي " را در كارنامه خود دارد.


در اين فيلم بازيگراني چون: " جيم كري" ،"استيو كارل"،" اسلا فيشر" و "ويل آرتنت" به جاي شخصيت هاي داستان صحبت خواهند كرد.

جيم كري يك بار نيز در فيلمي ديگري با نام "چگونه گرينچ كريسمس را دزديد؟" كه بر اساس داستان "دكتر سئوس " ساخته شده بود، بازي كرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط