دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
«انسان برای زندگی بهتر» به نمایشگاه می‌آید

کتاب «انسان برای زندگی بهتر 3» همزمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی مرکز نشر هاجر قم عرضه خواهد شد.-

علی رضایی، مسوول پایگاه اطلاع‌رسانی نشر هاجر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،‌ در این باره بیان کرد: این کتاب به همت محمد استاد جعفری گردآوری شده و جلد سوم از این مجموعه است.

وی گفت: محتوای این اثر به بررسی سخنان و سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(ع)، بیان کلیاتی از سبک زندگی این بزرگوار، منش و برخورد ایشان در تمام مراحل زندگی می‌پردازد.

رضایی عنوان کرد: پیش از این کتاب‌هایی با عنوان «انسان برای زندگی بهتر 1» و «انسان برای زندگی بهتر 2» به ترتیب با موضوعات گلچینی از احادیث ائمه(ع) و حجاب منتشر شده بودند. محتوای این سه اثر از منابع مستند اهل شیعه و سنت استخراج و گردآوری شده‌اند.

وی ادامه داد: کتاب «انسان برای زندگی بهتر 3» با شمارگان چهار هزار نسخه، در 88 صفحه و به بهای 20 هزار ريال برای نخستین‌بار در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

مسوول پایگاه اطلاع‌رسانی نشر هاجر یادآور شد: همچنین مسابقه‌ای با همین نام در نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند سوالات مربوط به این مسابقه و کتاب مسابقه را از غرفه مرکز نشر هاجر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران واقع در راهروی 12 غرفه 2 تهیه کنند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط