چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۹
«وکیل خدا» به بازار کتاب می‌آید

مجموعه داستان «وکیل خدا» نوشته محمدرضا پورمحمد، نویسنده کودک و نوجوان منتشر می‌شود. پورمحمد گفت که در این کتاب به مشکلات نوجوانان امروز نگاهی تازه داشته است.-

پورمحمد به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: در داستان‌های این مجموعه به وقایع و مشکلات نوجوان امروز پرداخته‌ام و تلاش کرده‌ام که با نگاهی تازه زندگی و دغدغه‌های آنان را در قالب داستان مرور کنم.

وی در ادامه توضیح داد: این اثر که به زودی از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر خواهد شد، شامل پنج داستان کوتاه است. در این کتاب تلاش شده است که نوجوانان با نثری روان و بیانی جذاب، به خواندن هم تشویق شوند و داستان برای سال‌ها در اذهانشان باقی بماند.

این نویسنده کودک و نوجوان درباره یکی از داستان‌های این مجموعه نیز توضیح داد: داستان «وکیل خدا» درباره نوجوانی است که پدرش با مشکل قلبی روبه‌رو ست و باید جراحی کند، اما برای این کار پول کافی در دست ندارند. این خانواده پس از جستجوی بسیار به پزشکی برمی‌خورند که پول عمل جراحی را از خانواده این نوجوان نمی‌گیرد و پدر  رایگان جراحی می‌شود. 

به گفته پورمحمد، «وکیل خدا»، «شب بعد از امتحان»، «صدای سارها»، «برگ‌های خزان» و «شاگرد اول» نام داستان‌های این مجموعه‌اند.

پورمحمد متولد 21 اردیبهشت 1324 در مشهد است. او با نشرياتى چون جوانان، اطلاعات هفتگى، شاهد، رشد نوجوان، شاهد كودك و نوجوان، نگهبان كودك و نوجوان، آفتاب مهتاب، كيهان بچه‌ها همکاری داشته است. از آثار او می‌توان به «پسر چرم فروش»، «وقتى بابام رفته‌ بود»، «پلو ماهی»، «ترک تحصیل» و «پنجره‌های آفتابی» اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط