شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸
«هنوز برف می‌بارید» منتشر شد

شمیم عزیزی، شاعر اهل ساری، از کتاب تازه منتشر شده‌اش به نام «هنوز برف می‌بارید» خبر داد و گفت: این مجموعه شعر شامل اشعار سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱من است._

عزیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: شعرهای من در کتاب «هنوز برف می‌بارید» بیشتر در سبک ناتورالیسم (طبیعت‌گرایی) و الهام از طبیعت سروده شده است و شامل ۹۴ شعر کوتاه می‌شود.

وی اضافه کرد: این کتاب، نخستین کتابی است که از من به چاپ رسیده و دومین کتابم که آن هم مجموعه شعر است، طی ماه‌های آینده و پس از تایید از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ خواهد رسید.

شاعر مجموعه شعر «هنوز برف می‌بارید» به داستان‌های خودش نیز اشاره کرد و افزود: چندین داستان کوتاه و بلند نیز نوشته‌ام که در مرحله ویرایش آن‌ها هستم و به زودی برای چاپ آن‌ها نیز اقدام خواهم کرد.

عزیزی در ادامه به مشکلات موجود بر سر راه توزیع کتاب در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: بیشتر ناشران شهرستان‌ها، مرکزی را برای توزیع کتاب ندارند و ما خودمان برای تبلیغ، اطلاع‌رسانی و فرستادن کتاب‌ها اقدام می‌کنیم.

کتاب «هنوز برف می‌بارید» با شمارگان 110 نسخه، ۷۹ صفحه و بهای 25 هزار ریال از سوی انتشارات «روجین مهر» شهرستان ساری مازندران به چاپ رسیده است.

شمیم عزیزی، کارشناس مدیریت دولتی و متولد ۱۳۶۱، شعر گفتن را از مقطع راهنمایی آغاز کرده و مدتی عضو انجمن شاعران استان سمنان بوده و چندین سال است با نشریه‌های تخصصی شعر فعالیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط