پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
کتابخانه مرکزی شهرستان نمین افتتاح می‌شود

فاز نخست کتابخانه مرکزی و استاندارد شهرستان نمین با زیربنای 800 متر مربع همزمان با فرا رسیدن هفته دولت با حضور استاندار اردبیل و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل افتتاح خواهد شد._

محمد فتحی، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با بیان این خبر اظهار کرد: کتابخانه مرکزی و استاندارد شهر نمین در دو فاز احداث خواهد شد. به احتمال زیاد فاز دوم احداث آن در سال 1392 با استفاده از اعتبارات این شهرستان آغاز می‌شود.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین با بیان این‌که «مجموع زیربنای فازهای یک و دو کتابخانه‌ مرکزی نمین یک هزار و 600 متر مربع است» گفت: اکنون شهر نمین یک باب کتابخانه عمومی و شهری یا نام «فرهنگ نمین» و یک باب کتابخانه مشارکتی با عنوان «صادق نمین» دارد.

وی درباره احداث کتابخانه مشارکتی و راه‌اندازی کتابخانه سیار در روستاهای نمین بیان کرد: روستاهایی که جمعیت آن‌ها بیش از یک هزار نفر است، با در اختیار قرار دادن زمین به اداره کتابخانه‌های این شهرستان، صاحب کتابخانه عمومی می‌شوند.

وی افزود: دهیاران نیز می‌توانند مکان مناسب برای ایجاد کتابخانه مشارکتی در روستاه را تعیین کنند. البته در روستاهایی که زمین و مکان مناسب برای ایجاد کتابخانه وجود ندارد، کتابخانه سیار راه‌اندازی می‌شود.

هفته دولت از دوم تا نهم شهریور ماه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط