سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۵
كتابخانه مركزي بندر‌عباس امسال تكميل مي‌شود

رييس اداره كتابخانه‌‌هاي عمومي بندر‌عباس در استان هرمزگان گفت: كتابخانه مركزي استاندارد بندر عباس با هفت هزار متر مربع زير‌بنا با زميني اهدايي در دست احداث است.-

معصومه لطيفي در گفت وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار كرد: مراحل ساخت این کتابخانه به عهده شهرداري است و تاکنون 48 درصد پیشرفت داشته است.
 
وی ادامه داد: شهرستان بندر‌عباس 12 كتابخانه دارد كه از ميان آن‌ها هشت كتابخانه عمومي و چهار كتابخانه مشاركتي است. 

لطیفی افزود: بخش كودك و نوجوان در تمام كتابخانه‌هاي شهرستان بندر‌عباس وجود دارد و فقط كتابخانه سيد احمدخميني بندر‌عباس داراي بخش نابينايان است. 

لطيفي با بیان این‌که كتابخانه شبانه‌روزي نيز در سطح شهرستان فعال نيست، اظهار كرد: بخش نسخ خطي و كتاب‌هاي الكترونيكي در شهرستان بند‌ر‌عباس وجود ندارد و فقط يك كتابخانه تا ساعت 10 شب به فعاليت مي‌كند. 

وي با اشاره به برپايي نمايشگاه‌هاي داخلي كتاب همزمان با نيمه شعبان در كتابخانه‌هاي شهرستان بندر عباس گفت: به دليل گرمي هوا در بندر‌عباس نمايشگاه‌‌هاي كتاب در محل‌هاي سرپوشيده برگزار مي‌شوند. 

رييس كتابخانه هاي عمومي شهرستان بندر‌‌‌‌‌عباس با اشاره به استقبال نكردن مخاطبان از مسابقه‌هاي كتابخواني گفت: هداياي مسابقه‌هاي كتابخواني از طرف استان تامين نمي‌شود به همين دليل مخاطبان مايل به شركت در اين مسابقه‌ها نيستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط